Skip to main content

Διαφημιστικό Ψωμιάδη για το telemarketing στη Νέα Παραλία

Ποιο είναι το κόνσεπτ του διαφημιστικού του κ. Ψωμιάδη για τη νέα επαγγελματική ενασχόλησή του. Τα drones, οι ηλικιωμένοι, οι ΠΑΟΚτσήδες και το μήνυμα

του Τάσου Τασιούλα

Αν ακούσατε σήμερα κόρνες αυτοκινήτων και είδατε ενθουσιασμένους περαστικούς στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης μην απορείτε. Το προκάλεσε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, που πραγματοποίησε τα γυρίσματα του πρώτου διαφημιστικού του για τη νέα επαγγελματική του δραστηριότητα, το telemarketing!

Τα γυρίσματα του trailer έγιναν υπό τη σκιά του αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και το πρώτο τηλεοπτικό σποτ είναι απλώς ένα πρώτο teaser, αφού θα ενταχθεί σε μεγαλύτερο διαφημιστικό.

Μάλιστα, για τα σημερινά γυρίσματα χρησιμοποιήθηκε ακόμη και drone!

Το κόνσεπτ ήταν απλό. Στόχος είναι να διαφημιστεί το εμπόρευμα, που είναι ανατομικές παντόφλες και παπούτσια για διαβητικούς.

Υπό τις οδηγίες του σκηνοθέτη, τέσσερις ηλικιωμένοι (target group) φορούν τα ανατομικά, ειδικά για διαβητικούς παπούτσια και συναντιούνται με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη στη Νέα Παραλία, μπροστά στο άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου. Χωρίς κείμενο, ο πρώην περιφερειάρχης πλασάρει ευθέως το μήνυμά του στον τηλεθεατή: «Εσύ αποφασίζεις για την υγεία σου».

Στην τελευταία σκηνή ο κ. Ψωμιάδης φεύγει προς το Μέγαρο Μουσικής…

Τα γυρίσματα διήρκεσαν περίπου μια ώρα, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλοί διέκοψαν τις προσπάθειες, αφού επευφημούσαν τον κ. Ψωμιάδη ή προσπαθούσαν να του μιλήσουν. Χαρακτηριστικό είναι το πέρασμα λεωφορείου με οπαδούς του ΠΑΟΚ που πήγαιναν στο γήπεδο και άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα…

Κάποια γυρίσματα έχουν γίνει ήδη, ενώ θα υπάρξουν κι άλλα, αφού το συνολικό διαφημιστικό θα είναι πολύ μεγαλύτερο.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ψωμιάδης έχει προετοιμαστεί για να επεκτείνει γρήγορα την επιχείρησή του και να την εμπλουτίσει με νέα προϊόντα, μέρος των οποίων είχε την ευκαιρία να δει και να διαπραγματευτεί κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κωνσταντινούπολη και τις επαφές που είχε με επιχειρηματίες.

ZENITH