Skip to main content

Γιατί είναι σημαντικό για μία μικρομεσαία επιχείρηση να είναι online

Ποια είναι τα οφέλη, τα κέρδη και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για μία μικρομεσαία επιχείρηση που έχει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο.

Μεγάλα οφέλη και ισχυρά πλεονεκτήματα προσφέρει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις η παρουσία τους στο διαδίκτυο, μέσω επιχειρηματικών ιστοσελίδων.

Τα συγκεκριμένα οφέλη θα παρουσιαστούν από τη Google, στο πλαίσιο διοργάνωσης του Grow Greek Tourism Online την Τρίτη, 21 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο The Met Hotel στις 5 μμ .

Τα σημαντικότερα από αυτά είναι τα εξής:

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή παρουσία (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον    δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή  παρουσία – και διπλασιάζουν τις θέσεις εργασίας (A Report On Growing Micro Businesses, Lord Young for HM Government, 2013)

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επωφελούνται από την έκθεση στο διαδίκτυο, αναφέρουν ότι το μερίδιο των συνολικών κερδών τους από τις εξαγωγές ήταν διπλάσιο από τις άλλες επιχειρήσεις (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν  πολύ το διαδίκτυο έχουν σχεδόν 50% περισσότερες πιθανότητες να εξάγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εκτός της άμεσης περιοχής τους. (Greasing the Wheels of the Internet Economy, Boston Consulting Group, 2014)

Μεταξύ του 2010 και 2013, οι προηγμένες τεχνολογικά μικρομεσαίες επιχειρήσεις δημιούργησαν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας και είχαν περισσότερα έσοδα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λίγη τεχνολογία. (Ahead of the Curve: Lessons on Technology and Growth from Small Business Leaders, Boston Consulting Group, 2013)

Το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δις ευρώ για την ελληνική οικονομία το 2010, τα οποία ισοδυναμούν με το 1,2% του συνολικού ΑΕΠ. Η τιμή ήταν πολύ κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ των 27 κατά 3,8%. Ακόμα κι έτσι, το Διαδίκτυο είναι ένας μοχλός για την επιβίωση και ανάπτυξη εν μέσω οικονομικής κρίσης: το 25% των ΜΜΕ με ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο πέτυχαν την αύξηση των εσόδων τους κατά τα τρία προηγούμενα έτη. (Boston Consulting Group - CONNECTED GREECE)

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Oxford Economics, μία αύξηση στις online δραστηριότητες της ελληνικής τουριστικής αγοράς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3% και να δημιουργήσει 100.000 νέες θέσεις εργασίας (Oxford economics - The impact of online content on European Tourism)

ZENITH