Skip to main content

Τσιμισκή: Ανακατατάξεις στον πιο εμπορικό δρόμο της Θεσσαλονίκης - Ξενοικιάζονται μαγαζιά

Ποια καταστήματα αναζητούν τον νέο τους... ένοικο - Ποιοι ενδιαφέρονται να τοποθετηθούν στην εμπορική «βασίλισσα» της αγοράς της πόλης

Σε περίοδο ανακατατάξεων φαίνεται να μπαίνει ο εμπορικότερος δρόμος της Θεσσαλονίκης, η οδός Τσιμισκή, καθώς την ώρα που νέοι παίκτες τη σκανάρουν κάποια αλλά brands εγκαταλείπουν τους χώρους στους οποίους στεγαζόταν δημιουργώντας ένα μικρό αλλά υπαρκτό στοκ ξενοίκιαστων καταστημάτων.

Είναι χαρακτηριστικό πως μετά από αρκετό χρονικό διάστημα αδιάθετα καταστήματα ξανακάνουν την εμφάνισή τους στον πιο δημοφιλή εμπορικό δρόμο, ο οποίος, ωστόσο ποτέ δεν σταματά να αποτελεί δέλεαρ για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου που είτε θέλουν να τοποθετηθούν για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη είτε να επεκταθούν.

Υπάρχουν περιπτώσεις καταστημάτων που είτε μετακινήθηκαν κάποια οικοδομικά τετράγωνα μακρύτερα από το προηγούμενο κατάστημα στο οποίο στεγάζονταν, παραμένοντας στην οδό Τσιμισκή, είτε εμπορικά σήματα που συρρικνώνουν τον αριθμό των καταστημάτων τους από δυο σε ένα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ισπανική Mango, που πριν λίγες ημέρες έκλεισε το ένα κατάστημα της στο εμπορικό κέντρο Πλατεία διατηρώντας το έτερο κατάστημα της στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Κομνηνών. Αξίζει να σημειωθεί πως το κατάστημα Mango, που λειτουργούσε από το 2000 μέχρι τις 25 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου Πλατεία ήταν από τα πρώτα της δημοφιλούς αλυσίδας στην Ελλάδα.

Στο νούμερο 73 της οδού Τσιμισκή λειτουργούσε μέχρι πρότινος κατάστημα Tommy Hilfiger, που όπως αναφέρεται με σχετικό μήνυμα που αναγράφεται στις προθήκες του καταστήματος «πολύ σύντομα θα μεταφερθεί σε καινούργιο χώρο».

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το κατάστημα έχει μισθωθεί σε εταιρεία τηλεφωνίας και μάλιστα σε μεγαλύτερο τίμημα από αυτό που κατέβαλε ο προηγούμενος χρήστης.

Στο νούμερο 51 της οδού Τσιμισκή είχε τοποθετηθεί η WABI Beauty, εταιρεία προϊόντων make up, καλλυντικών και αρωμάτων σε προσιτές τιμές, που διαθέτει παρουσία στη Θεσσαλονίκη με κατάστημα στη Νεάπολη. Η εταιρεία, που έχει αναπτύξει ένα δίκτυο καταστημάτων λιανικής σε Ελλάδα και Κύπρο με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising) σε επιλεγμένες γεωγραφικές περιοχές, είχε μισθώσει το εν λόγω κατάστημα που στο παρελθόν στέγαζε την αγγλική αλυσίδα αξεσουάρ Accessorize και είχε μείνει επί μακρόν ξενοίκιαστο. Εδώ και λίγο καιρό το κατάστημα είναι εκ νέου ξενοίκιαστο.

Το ενδιαφέρον δεν σταματά

Την ίδια ώρα δεν σταματά το ενδιαφέρον από παίκτες που δεν έχουν παρουσία στη Θεσσαλονίκη όπως μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών, leader στη νοτιοανατολική Ευρώπη, που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά της Θεσσαλονίκης και πριν την πανδημία.

Ενδιαφέρον για την αγορά της Θεσσαλονίκης εκδηλώνει, όπως έχει γράψει η Voria.gr, και ο πολωνικός όμιλος LPP, με αιχμή του δόρατος το brand του Sinsay, που διαθέτει γυναικεία, ανδρική και παιδική σειρά ένδυσης και αξεσουάρ καθώς και είδη για το σπίτι. Μάλιστα έχει δημιουργήσει από τον Μάιο διαδικτυακό κατάστημα στη χώρα μας. Πρόσφατα, ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα απέκτησε και ακόμη ένα σήμα του ομίλου, το Cropp, που ειδικεύεται στο streetwear με έντονο urban στιλ.

Αξίζει να σημειωθεί πως καλοί γνώστες της αγοράς ακινήτων εκτιμούν πως την ώρα που η κινητικότητα για μισθώσεις δεν σταματά το ξεκαθάρισμα στην οδό Τσιμισκή και γενικότερα στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης θα έχει και συνέχεια τους επόμενους μήνες με αποτέλεσμα να υπάρξουν και νέα ξενοίκιαστα καταστήματα.

Στην ερώτηση γιατί υπάρχουν καταστήματα σε κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης που μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα ξενοίκιαστα, όπως λένε εκπρόσωποι της αγοράς ακινήτων, σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως ισχύει ο κανόνας πως μένουν αδιάθετα γιατί οι ιδιοκτήτες τους ζητούν υψηλά μισθώματα χωρίς να ρίχνουν τις τιμές προσδοκώντας πως κάποια στιγμή θα βρουν τον ενοικιαστή που θα τους δώσει το ποσό που επιθυμούν.

 

ZENITH