Skip to main content

Αναπτύσσεται η αλυσίδα καταστημάτων Θαλάσσιος Κόσμος ΑΕ

Επένδυση 1εκατ. ευρώ προγραμματίζει η «Θαλάσσιος Κόσμος» για φέτος, με στόχο τη δημιουργία νέων καταστημάτων και αποθηκευτικών χώρων.
Eπενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ που αφορούν σε νέα καταστήματα και σε νέους αποθηκευτικούς χώρους προγραμματίζει η εταιρία επεξεργασίας κατεψυγμένων αλιευμάτων ο Θαλάσσιος Κόσμος ΑΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Βασίλης Τσιγάρας.

Σήμερα ο Θαλάσσιος Κόσμος διαθέτει 17 καταστήματα και στον αναπτυξιακό προγραμματισμό της εταιρίας εντάσσεται η δημιουργία 3-5 καταστημάτων το χρόνο. Σήμερα ο Θαλάσσιος Κόσμος διαθέτει καταστήματα σε Λάρισα, Βόλο, Γιάννενα, Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Δράμα, Σέρρες, Τρίκαλα, Καρδίτσα. Για φέτος προβλέπεται η δημιουργία νέων καταστημάτων σε Λάρισα, Γιάννενα, Κοζάνη και δυο ακόμη στη Θεσσαλονίκη.

Την επόμενη τριετία σχεδιάζεται να καλυφθεί η αγορά των Αθηνών, η Λαμία και γενικώς να ενδυναμωθεί η παρουσία της εταιρίας σε πόλεις που υφίστανται ήδη καταστήματα. Το 2009 δημιουργήθηκαν τρία νέα καταστήματα σε  Βέροια, Δράμα και Τρίκαλα το δεύτερο. Το κόστος δαπάνης κάθε καταστήματος ανάλογα με τη θέση και την έκταση κυμαίνεται από 50.000-100.000 ευρώ. 

Το εφαλτήριο της εταιρίας βρίσκεται στο  3χλμ. της εθνικής οδού  Καρδίτσας - Τρικάλων, όπου διαθέτει τη  σύγχρονη μονάδα Επεξεργασίας και Τυποποίησης Αλιευμάτων. Σήμερα ο Θαλάσσιος Κόσμος επεξεργάζεται 150 διαφορετικούς κωδικούς προιόντων. Στα προϊόντα της συμπεριλαμβάνονται βακαλάος, μύδια, τσιπούρες, γαρίδες, λιθρίνια, καραβίδες, φαγγρί, συναγρίδες, γλώσσες, γαλέος, μπαρμπούνια, σαργός, καταμάρια, ξιφίας, σφυρίδες, φιλέτα βακαλάου, καβούρια κ.λπ.

Πωλήσεις από νέα καταστήματα

Η κρίση δεν επηρέασε τις πωλήσεις της επιχείρησης, γεγονός που αποδίδεται και στη δημιουργία των νέων καταστημάτων, που αυξάνει το τζίρος της. Συγκεκριμένα ο αναφέρει ότι τα νέα καταστήματα συμβάλλουν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 4%-5%. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η διοίκηση της εταιρίας ο κύκλος εργασιών το 2009 ήταν 6 εκατ. ευρώ έναντι 5,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη 500.000 ευρώ έναντι 350.000 ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Για το 2010 προβλέπει αύξηση των μεγεθών της εταιρίας κατά 10%.
Στη στρατηγική του Θαλάσσιου Κόσμου είναι η τυποποίηση των προιόντων, όπου τυποποιείται το 80% των προιόντων που διατίθεται από τα καταστήματα.

Η διαφοροποίηση του Θαλάσσιου Κόσμου στην αγορά τονίζει ότι η εταιρία επενδύει στην ποιότητα των προϊόντων και στην εκπαίδευση των καταστημάτων και προσαρμόζει  τα προϊόντα της στις σύγχρονες τάσεις της περιοχής. Επίσης η εταιρία μέσω των καταστημάτων της δίνει οδηγίες για τη διαχείριση και τον τρόπο μαγειρικής και συντήρησης των προιόντων.
Η εταιρία Sea World Α.Ε.Β.Ε. ιδρύθηκε το 1996 στην Καρδίτσα από τον  κ. Δημήτρη Κονδυλόπουλο που είναι ο πρόεδρος της εταιρίας και τον κ. Βασίλη Τσιγάρα που είναι ο διευθύνων σύμβουλος και ασχολείται με την παραγωγή, επεξεργασία, τυποποίηση και εμπορία νωπών και κατεψυγμένων αλιευμάτων. Σκοπός της εταιρίας ήταν και είναι  είναι η παραγωγή, επεξεργασία, τυποποίηση και εμπορία νωπών και κατεψυγμένων ιχθυρών.

ZENITH