Skip to main content

Αποζημίωση στους επιβάτες πλοίων που καθυστερούν

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες της Ευρώπης θα είναι αναγκασμένες από το 2012 να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους, αν το καράβι με το οποίο θα ταξίδευαν αναχωρήσει με περισσότερα από 90 λεπτά καθυστέρηση ή αν
Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες που λειτουργούν στην Ευρώπη θα είναι αναγκασμένες από το 2012 να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους ή να τους προσφέρουν ένα καινούργιο εισιτήριο, αν το καράβι με το οποίο θα ταξίδευαν αναχωρήσει με περισσότερα από 90 λεπτά καθυστέρηση ή αν ακυρωθεί το δρομολόγιό του, σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Οι ευρωβουλευτές επικύρωσαν μία ρύθμιση που έχει στόχο να προσφέρει σε όσους ταξιδεύουν με πλοίο τα ίδια δικαιώματα που έχουν ήδη όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο ή τραίνο.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί «μία κοινή αγορά δικαιωμάτων των επιβατών», υπογράμμισε η εισηγήτρια της ρύθμισης, η Ισπανίδα ευρωβουλευτής Ινές Αγιάλα Σέντερ.

Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, που ήδη εγκρίθηκε από τις χώρες μέλη, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες θα είναι αναγκασμένες να αποζημιώνουν τους επιβάτες ή να τους προσφέρουν ένα νέο εισιτήριο, αν το ταξίδι τους ακυρωθεί ή αν το πλοίο τους αναχωρήσει με καθυστέρηση μεγαλύτερη της μιάμισης ώρας.

Οι εταιρίες θα εξαιρούνται από αυτή την υποχρέωση αν η καθυστέρηση οφείλεται σε εξαιρετικές περιστάσεις, όπως καιρικά φαινόμενα, όμως θα πρέπει να το αποδεικνύουν.

ZENITH