Skip to main content

Αύξηση-ρεκόρ στις κρατήσεις της Ryanair για το καλοκαίρι

Σημαντική αύξηση των κρατήσεων καταγράφει η Ryanair στην Ελλάδα για την καλοκαιρινή περίοδο του 2015. Το χειμερινό πρόγραμμα της low cost εταιρείας για τη Θεσσαλονίκη - Δυνατότητα για δεύτερη δωρεάν χ

της Αθανασίας Μπίδιου

Αύξηση-ρεκόρ των κρατήσεων, της τάξης του 20% για τα δρομολόγια από, προς και εντός της Ελλάδας καταγράφει η Ryanair για την καλοκαιρινή περίοδο του 2015, όπως ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας για την Ελλάδα, Τζον Αλμποράντε.

Ο κ. Αλμποράντε παρουσίασε σήμερα σε εκδήλωση το χειμερινό πρόγραμμα της Ryanair για τη Θεσσαλονίκη, που περιλαμβάνει 10 δρομολόγια, όσα και τον περσινό χειμώνα. Τα δρομολόγια είναι τα εξής: προς Αθήνα, Βρυξέλλες Σαρλερουά, Λονδίνο Στάνστεντ, Μιλάνο Μπέργκαμο, Ντίσελντορφ Weeze, Χανιά, Παρίσι Μποβέ, Πάφο, Ρώμη Τσιαμπίνο, Φρανκφούρτη Hahn.

Η Ryanair αναμένει να εξυπηρετήσει φέτος πάνω από 1,6 εκατ. επιβάτες μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία», από 1,2 εκατ. πέρυσι.

Οι Έλληνες πελάτες και επισκέπτες μπορούν να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις, δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, μειωμένες χρεώσεις, νέα ιστοσελίδα και ολοκαίνουργια εφαρμογή με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης για κινητά καθώς και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus.

Η Ryanair γιόρτασε την ανακοίνωση του χειμερινού προγράμματος 2015 για την Θεσσαλονίκη απελευθερώνοντας θέσεις προς πώληση από 17.99 ευρώ από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα (δρομολόγιο που εξυπηρετεί καθημερινά τουλάχιστον 2.000 επιβάτες) και από 19.99 ευρώ προς τα Χανιά και Ρώμη Τσιαμπίνο για ταξίδια τον Μάιο και τον Ιούνιο. Οι συγκεκριμένοι χαμηλοί ναύλοι θα είναι διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (20 Απρ).

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι τα δρομολόγια δεν αυξήθηκαν, ο κ. Αλμποράντε, τόνισε πως η παρουσία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη δείχνει την πίστη της στην αγορά της πόλης, σημειώνοντας πως υπάρχει περιορισμός στην περαιτέρω ανάπτυξη των δρομολογίων που οφείλεται στην έλλειψη αεροσκαφών. Τόνισε ωστόσο πως όταν η εταιρεία παραλάβει τα 400 νέα αεροσκάφη τα επόμενα χρόνια θα ξεκινήσει νέα δρομολόγια τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην υπόλοιπη χώρα.

Οι λόγοι για την αύξηση των κρατήσεων τη φετινή θερινή περίοδο είναι, σύμφωνα με τον κ.  Αλμποράντε, η βελτίωση των υπηρεσιών της εταιρείας (όπως η δεύτερη αποσκευή). «Η Ryanair γίνεται ολοένα και περισσότερο μια παραδοσιακή αεροπορική εταιρεία και πλέον η μόνη διαφορά της θα είναι οι χαμηλές τιμές, αλλά το σέρβις της γίνεται ολοένα και καλύτερο», είπε χαρακτηριστικά. Ένας ακόμη λόγος για την αύξηση είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, το ότι η εταιρεία διέθεσε τρεις μήνες νωρίτερα, από τον Σεπτέμβριο του 2014, τη δυνατότητα να κλείσει κάποιος εισιτήριο για τις πτήσεις της θερινής περιόδου.

Ερωτηθείς από τη Voria.gr σχετικά με το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, ο κ. Αλμποράντε είπε πως η εταιρεία δεν σχολιάζει τις πολιτικές εξελίξεις στις χώρες όπου έχει παρουσία. Τόνισε πάντως ότι θα συνεχίσει να πετάει στην Ελλάδα, όποια και αν είναι η απόφαση της κυβέρνησης σχετικά με το μέλλον της χώρας, εντός ή εκτός της ευρωζώνης. «Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν με όποιο νόμισμα θέλουν, αρκεί να πετούν με τη Ryanair», είπε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με τα θέματα ασφάλειας των πτήσεων, μετά και το τραγικό δυστύχημα με τη Germanwings, ο κ. Αλμποράντε, διευκρίνισε πως η Ryanair ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία σχετικά με την ασφάλεια των αεροσκαφών της, η οποία προβλέπει ότι στην καμπίνα του πιλοτηρίου βρίσκονται πάντα δύο άτομα.

Τέλος, ο ίδιος ανέφερε πως υπάρχει χώρος για περισσότερη ανάπτυξη της Ryanair στην Ελλάδα και στο πλαίσιο αυτό εντάσσει την ενίσχυσή της με Έλληνες προσωπικό στα αεροσκάφη της.

Να σημειωθεί πως ο κ. Αλμποράντε είχε σήμερα συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρο Πέγκα, με τον οποίο διερεύνησαν τρόπους συνεργασίας σχετικά με τα  fam trips, πιθανή συνεργασία Ryanair – δήμου για το Money Show, που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος Μαΐου στη Θεσσαλονίκη και την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της εταιρείας για την προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.

ZENITH