Skip to main content

Αύξηση τζίρου για την McDonald΄s Hellas

Σταθερή βελτίωση παρουσίασε τόσο η εικόνα όσο και τα οικονομικά στοιχεία της McDonald΄s Hellas και το 2009, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως αποτέλεσμα των διαρθρωτικών κινήσεων που πραγματοποιεί η ετα
Σταθερή βελτίωση παρουσίασε τόσο η εικόνα όσο και τα οικονομικά στοιχεία της McDonald΄s Hellas και το 2009, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως αποτέλεσμα των διαρθρωτικών κινήσεων που πραγματοποιεί η εταιρία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του δικτύου καταστημάτων που ξεκίνησε το 2006 σε συνδυασμό με τη στρατηγική προώθησης του brand στην ελληνική αγορά αποδίδουν καρπούς, με θετικά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα, το 2009 οι συγκρινόμενες πωλήσεις της αλυσίδας παρουσίασαν αύξηση 10,7%, ενώ η επισκεψιμότητα διευρύνθηκε κατά 10,9%. Τα αντίστοιχα ποσοστά αύξησης του 2008 ήταν 8,3% σε πωλήσεις και 9,5% σε επισκεψιμότητα. Οι συνολικές πωλήσεις όλων των εστιατορίων McDonald΄s το 2009 ανήλθαν σε 41,7 εκατ. ευρώ. Η πορεία αυτή συνεχίζεται και το τρέχον έτος. Το πρώτο τρίμηνο 2010 οι συγκρινόμενες πωλήσεις των εστιατορίων McDonald΄s αυξήθηκαν κατά 8,3% και η επισκεψιμότητα κατά 9,9%, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ισολογισμού 2009, ο κύκλος εργασιών της McDonald΄s Hellas Εστιατόρια Μονοπρόσωπη ΕΠΕ (όπου δεν περιλαμβάνονται τα franchise καταστήματα) ανήλθε σε 24,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 21% έναντι του προηγούμενου έτους.

Παρά τη βελτίωση των μερικών αποτελεσμάτων εκμετάλλευσης κατά 19%, οι ζημίες της χρήσης ανήλθαν σε 17,8 εκατ. ευρώ, οι οποίες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, το οποίο βρίσκεται στο τελικό του στάδιο. Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των τελευταίων ετών αποδίδει στον εξορθολογισμό του δικτύου, με μείωση των ζημιογόνων καταστημάτων και παράλληλα αναμόρφωση και ανακαίνιση των καταστημάτων βάσει των νέων προτύπων που εφαρμόζει η McDonald΄s σε όλη την Ευρώπη.

Σήμερα λειτουργούν 33 εστιατόρια McDonald΄s στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 12 με το σύστημα franchising. Παράλληλα με την αναμόρφωση των καταστημάτων, η στρατηγική της McDonald΄s εστιάζει στον καταναλωτή. Δίνει έμφαση στην ανάδειξη των βασικών πλεονεκτημάτων του brand, δηλαδή τη μοναδική γεύση του αυθεντικού burger, σε συνδυασμό με τη διατήρηση προσιτών τιμών, πολιτική που επικεντρώνεται στην μεγαλύτερη ικανοποίηση του καταναλωτή.

ZENITH