Skip to main content

Δεκαετή τεχνολογική συνεργασία Aegean Airlines-Amadeus

Με τη νέα συνεργασία η Aegean Airlines πρόκειται να υιοθετήσει την πλήρη έκδοση της σουίτας λύσεων Amadeus Altéa Customer Management και e-commerce.

Η Aegean Airlines και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός πάροχος τεχνολογικών λύσεων και λύσεων διανομής της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν  τη σύναψη νέας, δεκαετούς τεχνολογικής συνεργασίας. Αυτή η νέα συνεργασία έρχεται να προστεθεί στην συμφωνία διανομής περιεχομένου που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες στα τέλη Νοεμβρίου, σχετικά με τη διανομή του πλήρους περιεχομένου της Aegean Airlines σε ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο. 


Με τη νέα συνεργασία η Aegean Airlines πρόκειται να υιοθετήσει την πλήρη έκδοση της σουίτας λύσεων Amadeus Altéa Customer Management και e-commerce που θα της επιτρέψει να διαχειριστεί όλες τις κρατήσεις, το inventory και τον έλεγχο των αναχωρήσεων από μια ενιαία, εξελιγμένης τεχνολογίας πλατφόρμα. Η Aegean Airlines θα υιοθετήσει επίσης και την σουίτα Amadeus e-commerce για να ενισχύσει τα υπάρχοντα συστήματα e-commerce, καθώς επίσης και τις online πωλήσεις της.


«Επιλέγοντας την Amadeus σαν τον αποκλειστικό τεχνολογικό μας συνεργάτη για τα επόμενα 10 χρόνια, επιλέγουμε ταυτόχρονα και μια πλούσια και τεχνολογικά εξελιγμένη πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αυτό θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε την πορεία μας και να βελτιώσουμε περαιτέρω την τεχνολογική μας υποδομή και τα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών μας» σχολίασε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines.


Ανθεκτική πλατφόρμα


Η διαδικασία μεταφοράς της αεροπορικής εταιρείας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι

το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2010. Με την εφαρμογή της πλατφόρμας, οι λειτουργίες διαχείρισης πελατών της Aegean Airlines θα βασίζονται σε μια ανθεκτική πλατφόρμα, που θα θέσει γερές βάσεις για της μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας.


«Η υιοθέτηση της πλατφόρμας Amadeus Altea από την Aegean Airlines χαρακτηρίζεται από την βεβαιότητα πως το σύστημα διαχείρισης πελατών είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει της μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς επίσης και ότι επιτρέπει στην εταιρεία να επικεντρώνεται στην παροχή νέων πρωτοβουλιών και την ανάπτυξη συνεργασιών με άλλες αεροπορικές εταιρείες», δήλωσε η κα Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Τεχνολογίας.


H υιοθέτηση της Altea θα διευκολύνει τις λειτουργίες της Aegean Airlines και θα βοηθήσει στην προγραμματισμένη ενσωμάτωση στην συμμαχία Star Alliance, καθώς η πλατφόρμα Altea διαθέτει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται και στην Star Alliance Common IT Platform (CITP).


«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η Aegean Airlines επέλεξε την Star Alliance Common IT Platform, δεδομένου ότι μια τέτοια κίνηση θα ενδυναμώσει σημαντικά την δυνατότητα των μελών μας να βελτιώσουν κατά πολύ τα επίπεδα time to market, να μειώσουν το κόστος της σταθερής ανάπτυξης και να προσφέρουν απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε όλο το παγκόσμιο δίκτυό μας. Πρόκειται επίσης για ένα σημαντικό βήμα προόδου στην συμμαχία και αποδεικνύει ότι ακολουθούμε την σωστή στρατηγική για την άριστη εξυπηρέτηση του ταξιδιώτη», σχολίασε ο κ. Dave Gregori, Διευθυντής της Star Alliance Common IT Platform.


Η Aegean Airlines έρχεται, με την νέα αυτή συνεργασία να προστεθεί στη μεγάλη οικογένεια των χρηστών της πλατφόρμας Altea, καθώς περίπου 130 αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν ήδη το Altea Reservation και περίπου 90 έχουν επιλέξει την πλήρη έκδοση της σουίτας λύσεων Altea CMS για την λειτουργία τους.

ZENITH