Skip to main content

Δέσμευση Μαγκριώτη για ολοκλήρωση του άξονα Θεσσαλονίκης-΄Εδεσσας

Για την ολοκλήρωση του άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και την κάθετο προς την Εγνατία από το νομό Πέλλας δεσμεύτηκε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σε συνέντευξη Τύπου στην Έδεσσα.
Tη σύνδεση των πρωτευουσών των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας με τη Θεσσαλονίκη, μ’ ένα δίκτυο οδικών αξόνων που θα έχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, όπως επίσης και μ’ ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννης Μαγκριώτης σε συνέντευξη που έδωσε στην Έδεσσα, με αφορμή την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο νομό Πέλλας και στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης- Εδεσσας.

Ο υφυπουργός κατηγόρησε την κυβέρνηση της ΝΔ για εγκατάλειψη της ελληνικής περιφέρειας, γιατί μείωσε δραστικά το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με αποτέλεσμα ναχαθούν κοινοτικοί πόροι και να καθυστερήσει η έναρξη του ΕΣΠΑ. Τόνισε, δε, ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η στήριξη της περιφέρειας με δυο μεγάλες τομές, το σχέδιο Καλλικράτης και τον επανασχεδιασμό του ΕΣΠΑ.

 Ειδικότερα για το νομό Πέλλας, ο κ. Μαγκριώτης υπογράμμισε ότι γνώρισαν μεγαλύτερη οικονομική και κοινωνική υποχώρηση, γιατί ο οριζόντιος άξονας της Εγνατίας δεν περνά μέσα από τα γεωγραφικά τους όρια.

Τα έργα που ήταν σχεδιασμένα από το Γ΄ΚΠΣ, όπως ο εθνικός δρόμος Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα και η κάθετος προς την Εγνατία από το νομό Πέλλας προς την Ημαθία, δεν κατασκευάστηκαν, σημείωσε.  «Δυστυχώς μερικά από τα έργα που είχαν δημοπρατηθεί πριν το 2004 ακόμη δεν έχουν τελειώσει. Παρ’ ότι δεν υπάρχει ακόμη μελετητική ωριμότητα και διασφαλισμένοι πόροι από την προηγούμενη κυβέρνηση, δεσμευόμαστε ότι ο άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα θα ολοκληρωθεί μέσα στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο», τόνισε.

Εκτιμά, όπως είπε, ότι μπορεί να ολοκληρωθεί και η σύνδεση της Πέλλας με την Εγνατία στα όρια του νομού Ημαθίας. Σημαντικό επίσης χαρακτήρισε τη βελτίωση  του οδικού άξονα  από την Έδεσσα μέχρι τα όρια του νομού Φλώρινας, γιατί «η ανάπτυξη της περιοχής στηρίζεται στον πρωτογενή τομέα και κυρίως στον τομέα του εναλλακτικού τουρισμού και γι’ αυτό είναι απολύτως αναγκαία η βελτίωση του οδικού δικτύου, τόσο προς τον νομό Φλώρινας όσο από τη Σκύδρα προς την Αριδαία», ανέφερε καταλήγοντας.

ZENITH