Skip to main content

Δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων

Τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων ανήγγειλε ο γγ Εμπορίου του υπουργείου Οικονομίας, Στέφανος Κομνηνός, μιλώντας στη Γενική Συνέλευση του ΕΣΒΕΠ.
Τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων ανήγγειλε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου του υπουργείου Οικονομίας, Στέφανος Κομνηνός, μιλώντας στη Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), τονίζοντας ότι τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν μονόδρομο για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας.

«Με την πρωτοβουλία μας αυτή θα δοθεί έμφαση στην ταυτότητα του Ελληνικού προϊόντος που θεωρούμε ως προϋπόθεση για την προώθηση της γενικής οικονομικής μας εξωστρέφειας», υπογράμμισε ο κ. Κομνηνός.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι η ύπαρξη συντεχνιακών και μονοπωλιακών καταστάσεων που αναπτύχθηκαν στη διοικητική λειτουργία προκαλούν αύξηση του κόστους των προϊόντων, επισημαίνοντας ότι οι καταστάσεις αυτές σύντομα θα αρθούν προς όφελος την ελληνικής οικονομίας.

Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, στόχος του υπουργείου είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και η επίλυση χρόνιων δομικών προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, Νίκος Καραγεωργίου, αναφέρθηκε στο ρόλο των μαρκών διεξοδικά και τόνισε ότι στις σημερινές συνθήκες οικονομικής δυσπραγίας η παρουσία τους μπορεί να αποτελέσει αναπτυξιακό μοχλό. Υπό αυτή την έννοια ο πρόεδρος έκρινε θετικές τις πρωτοβουλίες που πρόκειται να αναλάβει το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

Στη συνέλευση η ταμίας του Συνδέσμου κυρία Νάγια Καλογεράκη παρουσίασε μαζί με τον κ. Αντ. Μανιάτη και την κυρία Φλωρεντία Καλφοπούλου μελέτη και έρευνα επικοινωνίας, στόχος της οποίας, εφόσον υλοποιηθεί, θα είναι η από μέρους των καταναλωτών συνειδητοποίηση της αξίας και των πλεονεκτημάτων που αποκομίζουν αγοράζοντας επώνυμα προϊόντα ή συγκεκριμένες μάρκες.

Τέλος, παρουσιάστηκε μεγάλη έρευνα παγκοσμίου εμβέλειας της εταιρείας ερευνών NIELSEN, η οποία αναφορικά με την Ελλάδα τονίζει ότι σε 135 βασικά προϊόντα η εξέλιξη των τιμών τα 5 τελευταία χρόνια, στα μεσαία και μεγάλα Σούπερ Μάρκετ, είναι κάτω από τον μέσο ετήσιο πληθωρισμό, ενώ ένα κύριο συμπέρασμα αυτής της μελέτης είναι ότι εφεξής οι καταναλωτές θα είναι πολύ πιο προσεκτικοί στις επιλογές τους και θα αποφεύγουν περιττές αγορές.

ZENITH