Skip to main content

Επένδυση 3 εκατ. ευρώ από Wind στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης

Εγκαινιάσθηκε το νέο κατάστημα της WIND, στη Βενιζέλου 5, το πρώτο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που είναι προσαρμοσμένο στο νέο δυναμικό concept της εταιρείας.
 της Άννης Καρολίδου
 
Εγκαινιάσθηκε, την Παρακευή, το νέο κατάστημα της WIND, στη Βενιζέλου 5, το πρώτο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που είναι προσαρμοσμένο στο νέο δυναμικό concept της εταιρείας, το οποίο συνδυάζει τις τεχνολογίες αιχμής στην επικοινωνία, με τη φιλικότητα και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. 

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ για την ανανέωση των καταστημάτων της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του συνολικού επενδυτικού προγράμματοε που ξεπερνάει τα 20 εκατ. ευρώ με αντικείμενο την προσαρμογή του δικτύου της WIND, πανελλαδικά, στα νέα πρότυπα. 

 
Όπως είπε στη Voria.gr η κυρία Σοφία Γιαννακούλη, press office account executive για τη  WIND Ελλάς, ήδη σήμερα λειτουργούν 70 νέα καταστήματα WIND και ως το τέλος της φετινής χρονιάς θα έχουν προσαρμοστεί στο νέο concept και τα υπόλοιπα από τα συνολικά 200 που λειτουργούν πανελλαδικά. 
 
Τα νέα καταστήματα είναι μεγαλύτερα σε έκταση και χωρίζονται σε ζώνες που φιλοξενούν smartphones, tablets και wearables τελευταίας τεχνολογίας, στη περιοχή του σέρβις, ενώ ξεχωρίζει η εμπειρία που δίνουν οι μεγάλες εικόνες αφής. 
 
Στη Θεσσαλονίκη ήδη λειτουργούν  τρία νέα καταστήματα WIND, σε Πολίχνη, Κάτω Τούμπα και Κωνσταντινουπόλεως, ενώ το κατάστημα της Βενιζέλου είναι το πρώτο νέο της WIND στο κέντρο της πόλης. 
 
Παρών στα εγκαίνια του νέου καταστήματος ήταν και ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της WIND Ελλάς,  Γιώργος Τσαπρούνης ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι «με το  νέο μας κατάστημα σηματοδοτείται η επιτυχημένη εξέλιξη του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας για τη συνολική ανανέωση της αλυσίδας. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό». 
 
Όπως είπε ο κ. Τσαπρούνης στη Voria. gr, για το 2015 στόχος της εταιρείας, παράλληλα με την ανανέωση του δικτύου της, είναι η βελτίωση των αποτελεσμάτων της, στην πορεία που ακολούθησε το 2014, έτος κατά το οποίο πέτυχε τη μείωση των ζημιών. 
 
Να σημειωθεί ότι η WIND στην αγορά της τηλεφωνίας έχει μερίδιο περίπου 22%- 24%, συνυπολογίζοντας όλους τους χρήστες της κινητής (συμβόλαια και
καρτοκινητή).
 
Στο κατάστημα της Βενιζέλου υπεύθυνη είναι η κ. Μαρία Παξιμαδά, franchisee της WIND επί οκτώ χρόνια. Σημειωτέον ότι όλα τα καταστήματα WIND λειτουργούν με το σύστημα του franchising και το μόνο εταιρικό σημείο είναι το κατάστημα επί της Κηφισίας, στην Αθήνα. 

ZENITH