Skip to main content

Eπενδύστε στο Ίντερνετ

Να επενδύσουν στο Ίντερνετ προέτρεψε τους επιχειρηματίες ο γενικός διευθυντής της ATCOM, Δήμος Βατικιώτης, μιλώντας σε σχετική εκδήλωση της ΕΕΔΕ Μακεδονίας.
Επενδύστε στον ψηφιακό κόσμο των αγορών, γιατί το Ίντερνετ είναι και ένα επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να αυξήσει τα έσοδα μιας επιχείρησης ή να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα, καθώς οι online αγορές στις ΗΠΑ εκτός του τουρισμού ανήλθαν σε 131,8 δισ. δολ. 

Τη θέση αυτή διατύπωσε ο ο γενικός διευθυντής της ATCOM, Δήμος Βατικιώτης, μιλώντας 5για την επιχειρηματική αξιοποίηση του Ίντερνετ, σε εκδήλωση της ΕΕΔΕ Μακεδονίας σχετικά με τις προκλήσεις του ελληνικού Ίντερνετ, αλλά και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρει σήμερα το μέσο για τις επιχειρήσεις, μέσα από πραγματικές και επιτυχημένες περιπτώσεις.

Ο κ. Βατικιώτης επεσήμανε ότι νέα δεδομένα κυριαρχούν, οι συνθήκες αγοράς αλλάζουν και ο τρόπος του επιχειρείν εξελίσσεται. Τα ψηφιακά μέσα επιδρούν καταλυτικά στη διαμόρφωση αυτών των νέων συνθηκών, υποστήριξε. Όλα αυτά τόνισε δημιουργούν ένα ξεχωριστό ψηφιακό κόσμο, αν αναλογισθεί κανείς ότι τη στιγμή αυτή οι χρήστες του Ίντερνετ παγκοσμίως είναι περισσότεροι από 1,7 δισ. και υπάρχουν περισσότερες από 1 τρισ. web pages. Ωστόσο, τόνισε ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες πρέπει να αντιληφθούν ότι το Ίντερνετ δεν είναι μόνο ένα μέσο πληροφόρησης, αλλά και αγορών.

Ωστόσο ο κ. Βατικιώτης τόνισε ότι, για να εισέλθει μια εταιρία στον κόσμο των αγορών μέσω Ίντερνετ, διασυνδέεται άμεσα με την υπάρχουσα μηχανογραφική υποδομή της επιχείρησης, μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα και διαθέτει πλέον την τεχνική ωριμότητα, την ευχρηστία και την προγενέστερη εμπειρία από πολλές επιτυχημένες ήδη προσπάθειες. «Για μια επιτυχημένη επιχειρηματική προσπάθεια απαιτούνται έμπειροι συνεργάτες, οι οποίοι θα μπορούν να σας καθοδηγήσουν, να σας προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών που θα διασφαλίσουν την απόδοση της επένδυσής σας και να σας υποστηρίξουν στα μελλοντικά σας βήματα και στις νέες τάσεις της αγοράς και φυσικά ώριμα τεχνολογικά προϊόντα», εξήγησε.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν συγκεκριμένες περιπτώσεις επιχειρήσεων που επένδυσαν στις πωλήσεις μέσω Ίντερνετ. «Δεν θέλαμε να κάνουμε ένα ακόμη κατάστημα, όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια για τη δημιουργία του e-shop, αλλά να προσεγγίσουμε με την εφαρμογή αυτή τον πελάτη που είτε λόγω χρόνου είτε λόγω έλλειψης συναφών καταστημάτων δεν είχε τη δυνατότητα αγοράς του συγκεκριμένου είδους που εμπορεύονται τα καταστήματά μας», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Κου Κου, Όθων Πυλαρινός. Τη στιγμή αυτή, συνέχισε ο κ. Πυλαρινός, τη συγκεκριμένη εφαρμογή τη διαχειρίζεται ένας υπάλληλος και μέχρι το τέλος του 2010 η επένδυση θα αποδώσει πωλήσεις της τάξης των 250.000 ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της e-Travel, Νίκος Γουλής αναφέρθηκε στα βασικά χαρακτηριστικά και στα στοιχεία που πρέπει να συγκεντρώνει κάθε επιχειρηματική ιντερνετική προσπάθεια, πριν προχωρήσει κάποιος στην υλοποίηση του σχεδίου. «Πρέπει να πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε, να αξιοποιούμε την εμπειρία των άλλων, να χρησιμοποιούμε μόνο εξειδικευμένους για το θέμα συνεργάτες και φυσικά να επενδύσουμε στο online marketing. To pamediakopes που εκπροσωπεί τώρα τρεις διαδικτυακούς τόπους, δημιουργήθηκε το 2005, έχει πλέον ενεργή παρουσία σε 6 χώρες και μικτές πωλήσεις για το 2009, που έφθασαν στα  16 εκατ. ευρώ, με στόχο να φτάσουν το 2010 τα 45 εκατ. ευρώ για το 2010».

ZENITH