Skip to main content

Επί τάπητος η ακτοπλοϊκή ενίσχυση Θεσσαλονίκης-Σποράδων

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επανεξεταστεί η πρόταση για τη δρομολόγηση του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου για τα τα νησιά των Σποράδων.
Μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επανεξεταστεί, από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στην Αθήνα, η πρόταση της Nel Lines για τη δρομολόγηση του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «Αλκυόνη» στη γραμμή Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο και Βόλο, δύο φορές την εβδομάδα και για το χρονικό διάστημα από την 1η Ιουλίου και μέχρι τα τέλη Αυγούστου.

Το πλοίο, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος της εταιρίας Λύσανδρος Τσιλίδης, έχει 1.100 θέσεις επιβατών και 1.150 ΙΧ αυτοκινήτων. Πρόθεση της επιχείρησης - πρόσθεσε - είναι η διατήρηση της γραμμής και τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε οι Βορειοελλαδίτες να έχουν τη δυνατότητα να αποδράσουν χωρίς να ταλαιπωρηθούν, αλλά και να προβούν σε «μεγάλα έξοδα».

Η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σκιάθος με το συγκεκριμένο πλοίο υπολογίζεται σε 4 ώρες και 25 λεπτά. Χρειάζονται, επίσης, άλλα 45 λεπτά της ώρας για τη μετάβαση στη Σκόπελο και από εκεί 25 λεπτά για την Αλόννησο. Στη συνέχεια απαιτείται μία ώρα και 45 λεπτά για Βόλο.

Στο μεταξύ, από τις 10 Ιουλίου και μέχρι το τέλος Αυγούστου, το πλοίο «Μυτιλήνη» θα εκτελεί άλλο ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για Λήμνο και Μυτιλήνη, κάθε Σάββατο προς Κυριακή, στη μία μετά τα μεσάνυχτα.

Ήδη εκτελούνται τρία ακτοπλοϊκά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Αιγαίου. Συγκεκριμένα, το «Θεόφιλος» κάθε Δευτέρα στις 7 το απόγευμα αναχωρεί για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Βαθύ Σάμου, το «Λίσσος» αποπλέει στη μία μετά μεσάνυχτα της Παρασκευής προς Σάββατο για Λήμνο, Μυτιλήνη και Χίο και το «Διαγόρας», κάθε Παρασκευή στις 8 το βράδυ ξεκινά το «ταξίδι» του για Σιγρί Λέσβου, Χίο, Καρλόβασι Σάμου, Κάλυμνο, Κω και Ρόδο.

Πάντως, «μειωμένη έως και 40%, καταγράφεται η έκδοση εισιτηρίων, έναντι της αντίστοιχης περσινής χρονιάς», σύμφωνα με όσα είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο τουριστικός πράκτορας Βλαδίμηρος Καραχαρίσης, που είναι και ο επικεφαλής του τομέα ακτοπλοΐας στο Σωματείο Ναυτιλιακών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.

Ωστόσο, ο κ. Καραχαρίσης επεσήμανε πως με το κλείσιμο των σχολείων ενδεχομένως να παρατηρηθεί κάποια κινητικότητα. Πρόσθεσε, όμως, πως η φετινή σεζόν αναμένεται να κλείσει με αρνητικό πρόσημο, δεδομένης της οικονομικής κρίσης.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, χαιρέτισε την κίνηση της Nel Lines για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις βόρειες Σποράδες. Όπως είπε, η πόλη χρειάζεται δρομολόγια και πλοία και ας μην είναι τα πιο σύγχρονα ή τα πιο γρήγορα, αρκεί να εξυπηρετούνται οι πολίτες της ευρύτερης περιοχής.

ZENITH