Skip to main content

Επίθεση Μασούτη στην Κατσέλη

«Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα τα όσα ισχυρίστηκε η υπουργός για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ», υποστηρίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μασούτη, κ. Διαμαντής Μασούτης.
«Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα τα όσα ισχυρίστηκε η υπουργός για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ», υποστηρίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μασούτη, κ. Διαμαντής Μασούτης, απαντώντας στον «πόλεμο» που κήρυξε η υπουργός Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κυρία Λούκα Κατσέλη, για τις καθαρές τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ο πόλεμος άνοιξε με την υπογραφή από την κυρία Κατσέλη της σχετικής αγορανομικής διάταξης που στόχο έχει να συγκρατήσει τον πληθωρισμό που προβλέπεται τους καλοκαιρινούς μήνες να φθάσει στο 6% από 5,3% που ήταν το Μάιο.

Ο κ. Μασούτης διαφωνεί κάθετα με όσα υποστήριξε η κυρία Κατσέλη για τις προσφορές τύπου «δυο προϊόντα στην τιμή του ενός» και τις τιμές των προϊόντων,  επισημαίνοντας ότι «όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου σέβονται τον καταναλωτή. Και αυτό γιατί ο καταναλωτής είναι «κεφάλαιο» της κάθε επιχείρησης. Ο επιχειρηματίας είναι πάντοτε έντιμος απέναντι στον καταναλωτή, γιατί διαφορετικά θα φύγει ο καταναλωτής. Εξάλλου ο καταναλωτής είναι ο πρώτος που διαπίστωνε αν κάτι δεν γίνονταν ορθά σε μια επιχείρηση».

Η ακρίβεια και ο πληθωρισμός κατά τη γνώμη του επιβαρύνθηκε με περίπου 3% από την επιβολή του ΦΠΑ. Εξάλλου, κατά περίπου 3% πιστεύει ότι έχει ακριβύνει το καλάθι της νοικοκυράς. 

Κατά τον κ. Μασούτη είναι προσβλητικά για τους επαγγελματίες των σούπερ μάρκετ τα όσα υποστήριξε η υπουργός σχετικά με τις προσφορές και τις τιμές. «Εμείς δεν εξαπατάμε τον καταναλωτή και δεν είμαστε οι υπαίτιοι της ακρίβειας, όταν μάλιστα αρκετοί επαγγελματίες επιδιώκουν να απορροφήσουν τον ΦΠΑ για να μην ακριβαίνει η τιμή του προϊόντος», επεσήμανε ο κ. Μασούτης. Ανέφερε ότι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας του ομίλου Μασούτη δεν επήλθε καμία αύξηση στην τιμή των προϊόντων, κατόπιν συνεννόησης και με τις βιομηχανίες, όπου παράγονται.

Πιστεύει ότι η τιμή των προϊόντων καθορίζεται περισσότερο από τη βιομηχανία που παράγει το προϊόν. Εκτιμά, εξάλλου, ότι η οικονομική πολιτική της χώρας είναι αυτή η οποία επέφερε την ακρίβεια στην αγορά και μείωσε την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Κάμψη 2% στις πωλήσεις

Μάλιστα, ο ίδιος στη δική του αλυσίδα σούπερ μάρκετ που ξεπερνά κατά πολύ τα 200 καταστήματα διαπίστωσε από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα μια οριακή κάμψη 1,5% -2%. Βέβαια η αλυσίδα σούπερ μάρκετ παρουσιάζει άνοδο πωλήσεων , λόγω της ανάπτυξής της μέσω της οποίας προστίθενται νέα καταστήματα.

Το 2009 ανέφερε ότι ο όμιλος πρόσθεσε 15 νέα καταστήματα και 10 από εξαγορά, επενδύοντας συνολικά 25 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι ο κύκλος εργασιών το 2009 έκλεισε για τον όμιλο με αύξηση κατά 4,30% σε σχέση με το 2008.

Πιστεύει ότι και για φέτος ο όμιλος θα παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων, λόγω των νέων καταστημάτων που θα προστεθούν. Για φέτος ο όμιλος Μασούτη προγραμματίζει να προσθέσει στην αλυσίδα άλλα τέσσερα νέα καταστήματα. Ήδη άνοιξε και λειτουργεί στο Βόλο το νέο κατάστημα και άλλα τρία θα λειτουργήσουν μέχρι τέλος του χρόνου στην Κατερίνη, στα Γιαννιτσά και στο Ασβεστοχώρι. Για τα τέσσερα νέα καταστήματα μαζί με τις προγραμματισμένες ανακαινίσεις σε κάποια παλαιά καταστήματα θα επενδυθούν περί τα 15 εκατ. ευρώ.

Επίσης ο όμιλος έχει σε εξέλιξη την κατασκευή του logistics center, που υλοποιεί στο Καβαλάρι Θεσσαλονίκης σε 145 στρέμματα και στεγασμένης έκτασης 58.000 τμ, προϋπολογισμού 45 εκατ. ευρώ. Εκτιμά ότι το μεγαλύτερο μέρος των αποθηκευτικών χώρων θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο, ενώ το τμήμα αποθήκευσης ξηρών προϊόντων θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2011.

ZENITH