Skip to main content

ΓΣΕΕ: «Μολών Λαβέ» για Μετρό και ΟΣΕ

«Μολών Λαβέ» στα «δόλια» σχέδια της κυβέρνησης για εξυγίανση του τομέα των δημόσιων μεταφορών λένε οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και το Μετρό, με σχετική ανακοίνωση της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδα
«Μολών Λαβέ» στα «δόλια» σχέδια της κυβέρνησης για εξυγίανση του τομέα των δημόσιων μεταφορών λένε οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και το Μετρό με σχετική ανακοίνωση της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ).

«Η κυβέρνηση του μνημονίου  προωθεί μέσα στον Αύγουστο, τα δόλια σχέδια της  για απολύσεις εργαζομένων στο  Μετρό, τον ΟΣΕ και γενικότερα στα μέσα  μαζικής μεταφοράς με το πρόσχημα  ότι οι  οργανισμοί αυτοί είναι ζημιογόνοι... Δεν θα επιτρέψουμε  στην  κυβέρνηση  και τους εντολείς της «κατακτητές» να   τινάξουν στον αέρα θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα. Και σε αυτή την περίπτωση, δυναμώνουμε τη φωνή μας στο πλευρό των εργαζόμενων στα σιδηροδρομικά δίκτυα  φωνάζοντας: «Μολών Λαβέ»», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Παράλληλα, η ΓΣΕΕ αναφέρεται και στην ανακοίνωση της διοίκησης του Μετρό για τη μη ανανέωση των συμβάσεων 286 εργαζόμενων, η οποία σύμφωνα με την Συνομοσπονδία «εξυπηρετεί καταφανέστατα μικροκομματικά συμφέροντα και τούτο γιατί, όπως  βεβαιώνουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας,  το υπάρχον προσωπικό δεν επαρκεί  ούτε για την  κάλυψη αδειών». 

Αναφερόμενη στα όσα έχουν διαρρεύσει από τα ΜΜΕ σχετικά με το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ που περιλαμβάνει κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου και κατάργηση θέσεων εργασίας, η ΓΣΕΕ υπογραμμίζει ότι στο «πλεονάζον», κατά την κυβέρνηση, προσωπικό οφείλονται 20.000 ημέρες ρεπό και «άρα μόνο πλεονάζον δεν μπορεί να είναι». 

«Στον  ΟΣΕ, ο υπουργός  υποδομών  Δ. Ρέππας  φαίνεται πως έχει  ήδη έτοιμο το σχέδιο των  περικοπών  θέσεων εργασίας παρά  το γεγονός ότι  δηλώνει πως… καταβάλλει  - δήθεν – προσπάθειες  να μη  γίνουν  απολύσεις. Σύμφωνα με τα  όσα διέρρευσε στα ΜΜΕ το  σχέδιο… εξυγίανσης του ΟΣΕ περιλαμβάνει κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου σε ένα  μεγάλο κομμάτι της  Επικράτειας που σημαίνει αυτόματα και κατάργηση θέσεων εργασίας. Μιλάει για  χρέη του ΟΣΕ  της τάξης των  10 δισ. ευρώ, αλλά δεν λέει ότι τα  7,7 δισ. ευρώ  είναι  οφειλές του δημοσίου στον ΟΣΕ για τις υποδομές και το  1,7 δισ. οφειλές επίσης του δημοσίου στον  ΟΣΕ για επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών», καταλήγει η ανακοίνωση.

ZENITH