Skip to main content

H Goodvidio προσέλκυσε επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund II

Η εταιρεία λογισμικού Goodvidio ανακοινώνει επένδυση ύψους 300.000 ευρώ από το JEREMIE Openfund II. Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας.

Η εταιρεία λογισμικού Goodvidio ανακοινώνει επένδυση ύψους 300.000 ευρώ από το JEREMIE Openfund II. Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.

Η Goodvidio παρέχει μια υπηρεσία λογισμικού που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιτρέπει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να αναβαθμίσει την εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες του με την αξιοποίηση video σχετικών με τα προϊόντα του, από κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και το Vimeo. Η εταιρεία ιδρύθηκε to 2014 από τους μηχανικούς λογισμικού Κωνσταντίνο Μπρατάνη και Δημήτρη Κουρτέση.

Η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό.
Ωστόσο τα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην αξιοποίηση του βίντεο. Από την μία, η παραγωγή πρωτότυπου βίντεο έχει απαγορευτικά υψηλό κόστος. Από την άλλη, η επιλογή και χρήση βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί που μοιράζονται περιεχόμενο στο YouTube, απαιτεί απαγορευτικά μεγάλη επένδυση χρόνου, ιδίως για καταστήματα που διαθέτουν εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Μπρατάνη, συνιδρυτή και Chief Technical Officer της Goodvidio, «συνδυάζοντας τεχνολογία information filtering και ανθρώπινη κρίση, το λογισμικό της Goodvidio εντοπίζει και αυτόματα προτείνει τα καλύτερα βίντεο που υπάρχουν διαθέσιμα για ένα προϊόν σε μια σειρά από κοινωνικές πλατφόρμες βίντεο. Η υπηρεσία αυτοματοποιεί την εισαγωγή των βίντεο στις σελίδες του καταστήματος, καταγράφει συνεχώς την απόδοση του κάθε βίντεο με βάση την ανταπόκριση των επισκεπτών, και ανανεώνει το περιεχόμενο για να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Η υπηρεσία της Goodvidio είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε πιλοτικό πρόγραμμα περιορισμένης πρόσβασης (private beta) στο οποίο ήδη συμμετέχουν επιχειρήσεις e-commerce από διάφορες χώρες, όπως μεγάλοι multichannel retailers, pure-play retailers μικρού και μεσαίου μεγέθους, αλλά και μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών.

ZENITH