Skip to main content

H Ζοοtechnia 2015 ανταγωνίζεται σε μέγεθος την Agrotica

Με μία μεγαλύτερη Zootechnia, μπαίνει στη νέα χρονιά η ΔΕΘ – Helexpo, η οποία προετοιμάζεται να ρίξει όλο της το βάρος στην εξωστρέφεια και την «ήπια διεθνοποίηση».
 της Άννης Καρολίδου 
 
Με μία μεγαλύτερη και δυναμικότερη Zootechnia, μπαίνει στη νέα χρονιά η ΔΕΘ – Helexpo, η οποία, έχοντας πετύχει σημαντική αύξηση της κερδοφορίας της το 2014, προετοιμάζεται να ρίξει, κατά το 2015, όλο της το βάρος στην εξωστρέφεια και την «ήπια διεθνοποίηση», μέσω  συνεργασιών με διεθνείς εκθεσιακούς  οργανισμούς. 
 
Τα παραπάνω τονίστηκαν κατά τη συνέντευξη παρουσίασης της «Zootechnia 2015», τη μοναδική εξειδικευμένη κλαδική έκθεση κτηνοτροφίας- πτηνοτροφίας σε Ελλάδα και Βαλκάνια, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από τις 29 Ιανουαρίου μέχρι τη 1 Φεβρουαρίου. 
 
Η φετινή Zootechnia φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί σε αριθμούς την πολύ επιτυχημένη Agrotica. Συγκεκριμένα, στην έκθεση θα συμμετάσχουν συνολικά 849 εκθέτες, από τους οποίους οι 537, άμεσοι και έμμεσοι θα είναι από 37 χώρες του εξωτερικού.  Ο φετινός εκθεσιακός χώρος θα εκτείνεται σε εννέα περίπτερα και σε 13.000 τ.μ., ενώ οι υπολογίζεται ότι εμπορικοί επισκέπτες που θα έρθουν στην έκθεση, θα ξεπεράσουν τις 60.000. Η προηγούμενη έκθεση είχε φιλοξενήσει 578 εκθέτες σε 9.600 τ.μ.
 
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο πρόεδρος της ΔΕΘ – Ηelexpo, Τάσος Τζήκας, τόνισε ότι στόχος της εταιρείας για το 2015 είναι η αύξηση της κερδοφορίας της, οι διεθνείς συνεργασίες  και ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου της Έκθεσης με νέα προϊόντα . «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με διεθνείς εκθεσιακούς οργανισμούς και σε κατάλληλο χρόνο θα κάνουμε ανακοινώσεις», είπε ο κ. Τζήκας προσθέτοντας ότι δεν θεωρεί πως από πλευράς της νέας κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ θα υπάρξει αντίδραση στη διεθνοποίηση της ΔΕΘ, καθώς το Σεπτέμβριο που ο κ. Τσίπρας είχε επισκεφθεί την Έκθεση, είχε ενημερωθεί και ήταν σύμφωνος με την ακολουθούμενη πολιτική της εξωστρέφειας. 
 
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης, αναφέρθηκε στις ενέργειες αναβάθμισης και  προώθησης της Zootechnia. Έτσι, αφ’ ενός μέσω συνεργασιών με φορείς της πρωτογενούς παραγωγής, εμπλουτίσθηκε η Έκθεση με πολλές παράλληλες διοργανώσεις και, αφ’ ετέρου,  με την επιθετική  διαφήμιση της έκθεσης η Zootechnia έφθασε το Βελιγράδι, απλώθηκε με γιγαντοαφίσες στα Βαλκάνια αλλά και «έπαιξε» σε ηλεκτρονικά ΜΜΕ. 
 
Για τη ΔΕΘ-Helexpo, με τη Zootechnia ανοίγει ένας πολύ βαρύς από πλευράς εκθεσιακών διοργανώσεων, καθώς ως τις αρχές Μαρτίου, θα πραγματοποιηθούν τέσσερις μεγάλες εκθέσεις, όπως είπε ο αναπλ. γενικός διευθυντής Αλέξης Τσαξιρλής. Πρόκειται για τη Zootechnia και τις Infacoma και Energy Tech, την Ελλήνων Κόσμημα και την DETROP. 
 
H φετινή Zootechnia
 
Στις πολλές παράλληλες εκδηλώσεις της Zootechnia, περιλαμβάνονται:
-Ημερίδα για την επανεκκίνηση της αιγοτροφίας και ονοτροφίας, παρουσίαση μιας πρότυπης καθετοποιημένης μονάδας με αυτό το αντικείμενο.
-Ημερίδα για την υδρόβια παραγωγή και τις υδατοκαλλιέργειες.
-Το 5ο πανελλήνιο συνέδριο τεχνολογίας ζωϊκής παραγωγής.
-Ημερίδα για τον ελληνικό βούβαλο.
-Σαλόνι αλόγου αλλά και pet festival. 
 
Η έκθεση έχει τεθεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Μακεδονίας- Θράκης, όπως και των εξής φορέων: Ένωση Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων Ελλάδος, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Ζωοτροφών και Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Μηχανημάτων.

ZENITH