Skip to main content

Η Θεσσαλονίκη χωράει μέσα σε ένα ποτήρι

Με την παρασκευή ενός κοκτέιλ φτιαγμένο αποκλειστικά για την όμορφη Θεσσαλονίκη, συμμετείχε ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ του νομού Θεσσαλονίκης στη διεθνώς δημοφιλή και σημαντική
Με εξαιρετική επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Οργανισμού Τουριστικής  Προβολής και Μάρκετινγκ του Νομού Θεσσαλονίκης στη διεθνώς δημοφιλή και σημαντική τουριστική έκθεση του Λονδίνου «World Travel Market» (9-12 Νοεμβρίου 2009),  με την υποστήριξη του ΕΟΤ Λονδίνου.

Παρουσία του Αντινομάρχη Ποιότητας Ζωής και Τροφίμων Γιώργου Τσαμασλή, ο Οργανισμός Τουριστικής  Προβολής και Μάρκετινγκ  του Νομού Θεσσαλονίκης σχεδίασε μια ξεχωριστή εκδήλωση προβολής της Θεσσαλονίκης, που φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ.

Πρόκειται για την παρασκευή του «Thessaloniki’s Perfect Blend», του κοκτέιλ που ο πολυβραβευμένος μπάρμαν Αριστοτέλης Παπαδόπουλος εμπνεύστηκε ειδικά για τη Θεσσαλονίκη. Παρούσα στην εκδήλωση ήταν και η Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Άντζελα Γκερέκου, η οποία επισκέφθηκε το περίπτερο της Θεσσαλονίκης, δοκίμασε το κοκτέιλ και συνεχάρη τη Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Μαριάνα Τσουλιά για την επιτυχία της εκδήλωσης.

Τα συστατικά του κοκτέιλ «Thessaloniki’s Perfect Blend» παραπέμπουν στα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, που την ορίζουν ως ενδιαφέροντα προορισμό: σιρόπι, ουίσκι, γάλα, τριμμένη μαύρη σοκολάτα, φρέσκια μέντα και μέλι. Το σιρόπι κάστανο συμβολίζει τη  ρωμαϊκή και βυζαντινή δόξα της πόλης μας, το ουίσκι λειτουργεί ως σύμβολο της Θεσσαλονίκης ως του μεγαλύτερου λιμανιού των Βαλκανίων, το γάλα την προσφορά της πόλης στη γνώση, στην πνευματική τροφή,  στην κουλτούρα, τον πολιτισμό και την ιστορία της. Η τριμμένη μαύρη σοκολάτα συμβολίζει την αριστοκρατική  φινέτσα της πόλης μας και τους γαστρονομικούς πειρασμούς, η φρέσκια μέντα παραπέμπει στην πόλη των νιάτων και της φρεσκάδας τους, ενώ το μέλι είναι μια αναφορά στους αρχαίους Έλληνες Θεούς, που, σύμφωνα με το σκεπτικό της σύνθεσης, «ξέρουν να ζουν και να γεύονται».

Το «Thessaloniki’s Perfect Blend» προσφέρθηκε σε πάνω από 700 παρευρισκομένους, που επισκέφθηκαν το περίπτερο του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ το τριήμερο της έκθεσης.
Τα βρετανικά ΜΜΕ έδειξαν θερμό ενδιαφέρον για την εκδήλωση, που καλύφθηκε από  τα τηλεοπτικά δίκτυα  SKY NEWS και CNBC Europe, τη βρετανική εφημερίδα Guardian και από διάφορα κλαδικά τουριστικά έντυπα της βρετανικής αγοράς.

ZENITH