Skip to main content

ΚΕΠΚΑ: Προσοχή στους «αετονύχηδες» επαγγελματίες

Το ΚΕΠΚΑ συμβουλεύει όσους ετοιμάζονται για διακοπές τον 15Αύγουστο να προσέχουν για να μην πέσουν θύματα κερδοσκόπων.
Αυξημένη προσοχή και επαγρύπνηση για τους αερονύχηδες  που κερδοσκοπούν συστείνει προς του καταναλωτές  το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) ενόψει της αυξημένης τουριστικής κίνησης που παρατηρείται τον 15Αύγουστο.
 Το ΚΕΠΚΑ αναφέρει σε ανακοίνωσή του  οτι δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί οτι  έχει την δυνατότητα νααποκαλύψει τους «κακούς» επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τηθερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα «οικονομήσουν» και πουδεν σέβονται τους καταναλωτές - πελάτες. Για να μη γίνετε θύματα κάποιων «αετονύχηδων» συμβουλεύει:

- Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.

- Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.

- Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.

- Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.

- Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.

- Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.

- Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.

- Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00 – 14:30.

ZENITH