Skip to main content

Με… πλοηγό εισέρχεται στη γερμανική αγορά η MLS

Σε διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων της προχωρά η βορειοελλαδική MLS Πληροφορική. Το πρώτο βήμα προβλέπει την επέκτασή της στη γερμανική αγορά και ακολουθούν Τουρκία, Γαλλία, Ισπανία, Μ. Βρετανία και Ι
Εκτός συνόρων επεκτείνει τις δραστηριότητές της η MLS Πληροφορική, θέτοντας ως πρώτο στόχο των σχεδίων διεθνοποίησής της, την απόκτηση εξαγωγικής παρουσίας στη γερμανική αγορά. Η είσοδος της εισηγμένης στη συγκεκριμένη αγορά προγραμματίζεται για το τέλος Ιουνίου, θα γίνει με δύο διαφορετικά κανάλια πώλησης των προϊόντων και, όπως τονίζεται, υπαγορεύτηκε από το γεγονός ότι πρόκειται για μια αγορά με εξαιρετικό επιχειρηματικό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι αριθμεί συνολικά περίπου 50 εκατ. αυτοκίνητα (έναντι περίπου 5 εκατ. στην Ελλάδα), ενώ παράλληλα ο τομέας της πλοήγησης παρουσιάζει πολύ μεγαλύτερη διείσδυση.

Σημαντική προεργασία περίπου ενός έτους, ωστόσο, έχει υπάρξει και για την τουρκική αγορά, στην οποία προγραμματίζεται να γίνει το επόμενο βήμα της MLS Πληροφορική, όσον αφορά στα σχέδια για το εξωτερικό. Στην περίπτωση αυτή, το πλάνο προβλέπει επέκταση στο τρίτο τρίμηνο του 2010, μέσω τοπικού αντιπροσώπου. Από τη βορειοελλαδική εταιρεία έχει δοθεί μεγάλο βάρος στα χαρτογραφικά δεδομένα, διότι η γειτονική χώρα είναι αχανής, δύσκολη κι -όπως τονίζεται- όχι καλά οργανωμένη σε επίπεδο χαρτογράφησης, με αποτέλεσμα όποιος επιτύχει στον τομέα αυτό να αποκτά και το πλεονέκτημα, έναντι του ανταγωνισμού. Σχέδια, κατά τις ίδιες πληροφορίες, έχουν εκπονηθεί για απόκτηση παρουσίας και στις αγορές της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Μ. Βρετανίας.

Στην Ελλάδα η εταιρεία, να σημειωθεί, κατέχει μερίδιο αγοράς πάνω από 55%, στα προϊόντα πλοήγησης κι αυτό την έχει βοηθήσει στις επιδόσεις που καταγράφει σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών.

Όπως ανακοινώθηκε από την εισηγμένη, στο πρώτο τρίμηνο του 2010 τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 25% και διαμορφώθηκαν σε 835 χιλ. ευρώ από 665 χιλ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2009. Ο κύκλος εργασιών αντίστοιχα ανήλθε σε 3,5 εκατ. ευρώ, έναντι 3,4 εκατ. ευρώ το πρώτο 3μηνο του 2009 σημειώνοντας άνοδο 1,5%.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της εισηγμένης διπλασιάστηκαν, φθάνοντας  στο τέλος Μαρτίου 2010 σε 4,1 εκατ. ευρώ, από 2 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν, ο τραπεζικός δανεισμός είναι μηδενικός, ο δείκτης άμεσης ρευστότητας 1,7 και η καθαρή θέση στα 15,3 εκατ. ευρώ.

ZENITH