Skip to main content

Μεγάλες δουλειές στο τραπέζι με τους Γάλλους

Τι τους δίνουμε, τι μας ζητούν και τι ακριβώς συζητείται όταν σβήσουν οι κάμερες και κλείσουν οι πόρτες.
Τελικώς, οι Γάλλοι εμφανίζονται «ζεστοί» για την ανάληψη επενδυτικών project στην Ελλάδα, αλλά υπό έναν όρο: Να πληρωθούν οι εταιρίες τους, που έχουν αναλάβει διάφορες εργολαβίες στη χώρα μας και είτε τις έχουν ολοκληρώσει είτε τις ολοκληρώνουν, αλλά εξαιτίας της γνωστή δημοσιονομικής κατάστασης στην Ελλάδα έχουν πρόβλημα με τις πληρωμές τους.

Αυτό είναι το κυρίως θέμα που απασχόλησε χθες, πίσω από τις κλειστές πόρτες και τις πανηγυρικές δηλώσεις, τους Δ. Ρέππα και Ντομινίκ Πισερό. Οι δύο υπουργοί αντήλλαξαν τις γνωστές αβροφροσύνες, μπροστά από τις κάμερες, αλλά όταν τα φώτα έσβησαν «μπήκαν στο ψητό». Οι Γάλλοι θα έβλεπαν με καλό μάτι την επέκταση της Αττικής οδού, κάποια επιπλέον έργα στο μετρό, την κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι, αλλά και τα μεγάλα οδικά της Κεντρικής Ελλάδας, ενώ είναι διατεθειμένοι να δώσουν και τα σχετικά ...κίνητρα.

Μεταξύ αυτών, λέγεται ότι είναι ο ΟΣΕ και ειδικότερα η θυγατρική του, η Τρενοσέ. Το Παρίσι έχει εμπειρία στα τρένα και δεν θα απέκλειε το ενδεχόμενο να μπει σε αυτή τη δουλειά κι εν μέρει να ξελασπώσει την Αθήνα. Για να το κάνει, όμως, θα πρέπει με τη σειρά του κάτι να πάρει και τα «φιλέτα» που έχουν μείνει στην ελληνική επικράτεια είναι γνωστά και μετρημένα στα δάχτυλά του ενός χεριού. Ειδικά τα κατασκευαστικά...

ZENITH