Skip to main content

Μικρή πτώση του τζίρου το 2009 για τον όμιλο Κορρέ

Μειωμένες κατά 6% παρουσιάστηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Κορρέ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 3,9 εκατ ευρώ, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με το 2008
Μειωμένες κατά 6% παρουσιάστηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Κορρέ κατά τη χρήση του 2009, καθώς διαμορφώθηκαν στα 50,4 εκατ. ευρώ, έναντι 53,7 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα. Παράλληλα, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας το 2009 διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, καθώς διαμορφώθηκαν στα 3,9 εκατ ευρώ, αφαιρουμένης της έκτακτης φορολογικής εισφοράς ύψους 0,3 εκατ ευρώ.

Ακόμα, τα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα του oμίλου διαμορφώθηκαν στα 22 εκατ. ευρώ το 2009, από 24,5 εκατ. ευρώ το 2008, μειωμένα κατά 10%, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στα 9,8 εκατ. ευρώ την οικονομική χρήση του 2009 έναντι 9,2 εκατ. ευρώ το 2008, παρουσιάζοντας αύξηση 7%.

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, για το 2010, στην ελληνική αγορά, ο όμιλος θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση των σημαντικών κατηγοριών προϊόντων και στην υποστήριξη των λανσαρισμάτων που πραγματοποιήθηκαν το 2009, με νέες προωθητικές ενέργειες. Η ανανέωση της εικόνας της μάρκας στο βασικό κανάλι διανομής - τα φαρμακεία, θα συνεχίσει να αποτελεί στρατηγικό του στόχο.

Όσον αφορά στις ξένες αγορές, διευκρινίζεται ότι θα ακολουθηθεί στρατηγική εστίασης με έμφαση στις αγορές της Γερμανίας και της Ισπανίας, οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, καταναλώνουν φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων.

ZENITH