Skip to main content

Νέες στρατηγικές μάρκετινγκ για τη Χαλκιδική

Νέες μεθόδους marketing, αλλά και δοκιμασμένες συνταγές εφαρμόζει η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, προκειμένου να διεκδικήσει το μερίδιό της στις Ευρωπαϊκές αγορές.
Νέες μεθόδους marketing αλλά και δοκιμασμένες συνταγές εφαρμόζει η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, προκειμένου να διεκδικήσει το μερίδιό της στις Ευρωπαϊκές αγορές.

«Διανύοντας μια χρονιά η οποία ανέτρεψε κάθε προηγούμενο δεδομένο, η Ένωση αναδιοργανώθηκε για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των καιρών και κυρίως για να διασφαλίσει υγιείς συνεργασίες για το μέλλον», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Η πρώτη συντονισμένη ενέργεια του 2010 ήταν η μείωση τιμών στις διανυκτερεύσεις, μέτρο που ίσχυσε για όλη τη σαιζόν είτε μέσω του προγράμματος της Ένωσης, είτε μεμονωμένα από ξενοδοχειακές μονάδες. Η δημοσίευση τιμών και προσφορών θα πραγματοποιείται στο εξής από τη νέα ιστοσελίδα της ένωσης www.halkidiki-hotels.gr.

Η συνεργασία με το Hellenic Film Commission Office άνοιξε τους δρόμους για να καθιερωθεί η Χαλκιδική ως τόπος γυρισμάτων ελληνικών και ξένων παραγωγών, αναδεικνύοντας το φυσικό της κάλλος και την κουλτούρα της στη μεγάλη και τη μικρή οθόνη.

Στηρίζοντας φέτος τις παραδοσιακές της αγορές Αγγλίας, Γερμανίας και Ρωσίας, η Χαλκιδική συμμετέχει στις αντίστοιχες εκθέσεις εξωτερικού και τονώνει το ενδιαφέρον του κοινού με επισκέψεις δημοσιογράφων από μεγάλα ΜΜΕ προβάλλοντας τουρισμό θεματικού ενδιαφέροντος.

«Οι αποστολές από τη Γερμανία και τη Ρωσία στράφηκαν στην ελληνική γαστρονομία - gourmet φεστιβάλ, γευστικές δοκιμές τοπικών κρασιών. 350.000 Άγγλοι απόλαυσαν τη Χαλκιδική στο event «Ελληνική παραλία στον Τάμεση» που προβλήθηκε από τα μεγαλύτερα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα (BBC World, CNN κ.λπ.)», συνεχίζει η ανακοίνωση.

Αντίστοιχες επισκέψεις πραγματοποιήθηκαν και από εν δυνάμει αγορές όπως της Γαλλίας και της Κροατίας. Δέκα Γάλλοι δημοσιογράφοι περιοδικών και ραδιοφώνων εξερεύνησαν την αρχαιολογική και Βυζαντινή κληρονομιά της περιοχής, δοκίμασαν τις γεύσεις της Χαλκιδικής, χαλάρωσαν στις παραλίες της και επέστρεψαν ενθουσιασμένοι με τον καινούργιο παράδεισο που ανακάλυψαν. Παρόμοιες ήταν και οι αντιδράσεις δημοσιογράφου της Κροατικής Κρατικής Τηλεόρασης, για μια περιοχή τόσο εύκολα προσβάσιμη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τους τηλεθεατές της.

«Οι παραπάνω ενέργειες αποτελούν μόνο την αρχή. Σε δεύτερο χρόνο, συνεργασίες και επισκέψεις από άλλες χώρες θα ενταθούν, ώστε η ποικιλία του προορισμού να συνδυαστεί αρμονικά με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των νέων αγορών από το 2011 και μετά», καταλήγει η ανακοίνωση.

ZENITH