Skip to main content

Νέο πλήγμα για την αγορά της Καβάλας

Σοβαρή είναι τελικά η βλάβη στο υδροπτέρυγο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Φ., με αποτέλεσμα, παραμονές Χριστουγέννων, η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καβάλας με τη Θάσο να περιορίζεται σε μόλις δύο δρομολόγια, προκαλώντας δυ
Τις μέρες με τη μεγαλύτερη κίνηση της χρονιάς, τις παραμονές των Χριστουγέννων, η αγορά της Καβάλας δέχθηκε άλλο ένα ισχυρό χτύπημα, καθώς έγινε γνωστό ότι η βλάβη που έστειλε προ ημερών εκτός δρομολογίων το υδροπτέρυγο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Φ. τελικά είναι τόσο σοβαρή, που το ιπτάμενο δελφίνι δε θα επανέλθει στη γραμμή πριν τα μέσα, τουλάχιστον, Ιανουαρίου!

Σε συνδυασμό με την πρόσφατη (11/12) απόσυρση του φέρι μπωτ Παπαγεωργίου για τις ετήσιες υποχρεωτικές επισκευές του, η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καβάλας με τη Θάσο περιορίζεται αυτή την εποχή σε μόλις δύο δρομολόγια (πρωί και μεσημέρι) καθημερινά από το δεύτερο φέρι της γραμμής, με δυσάρεστες κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες τόσο για τους κατοίκους της Θάσου όσο και για τον εμπορικό κόσμο της Καβάλας.

Αν ληφθεί υπόψη ότι έως πριν από λίγους μήνες η συγκοινωνία μεταξύ Καβάλας – Θάσου (Πρίνος και Λιμένας) διεξαγόταν με τουλάχιστον έξι καθημερινά δρομολόγια, γίνεται απόλυτα αντιληπτό το μέγεθος του πλήγματος που έχουν δεχθεί τόσο οι Θάσιοι -που αποκόπτονται ουσιαστικά από την πρωτεύουσα του νομού τους- όσο και η αγορά της Καβάλας, που εξυπηρετεί κυρίως τους κατοίκους του βορείου, του δυτικού και του νοτίου τμήματος του νησιού.

Μιλώντας στη Voria.gr, ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Χρήστος Ηλιάδης έκανε λόγο για απαξίωση της γραμμής Καβάλας – Θάσου από τις ίδιες τις ναυτιλιακές εταιρίες, αλλά και για τις συνέπειες της μείωσης των δρομολογίων. «Αυτό που βλέπουμε τόσο εμείς όσο και το Επιμελητήριο Καβάλας -και το έχουμε καταγγείλει κι άλλες φορές- είναι πως οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρίες (σ.σ. ΝΕΚ και ΑΝΕΘ) βλέπουν μόνο το άμεσο κέρδος τους και τίποτα παραπάνω.  Κατόρθωσαν να απαξιώσουν μια γραμμή, που θα έπρεπε να είναι κερδοφόρα και να στηρίζεται ουσιαστικά από τις ίδιες τις εταιρίες.  Οι συνέπειες της μείωσης έως εξαφανίσεως των δρομολογίων μεταξύ Καβάλας– Θάσου είναι τεράστιες, όχι μόνο για τον εμπορικό κόσμο της Καβάλας, αλλά και κοινωνικά. Πλήττονται όλοι όσοι έχουν ανάγκη μετακίνησης: ασθενείς που πρέπει να επισκεφθούν το Νοσοκομείο ή κάποιους γιατρούς εδώ, άνθρωποι που έχουν δοσοληψίες με δημόσιες υπηρεσίες κι άλλους φορείς, μαθητές, τουρίστες και, φυσικά, η αγορά (πελάτες, προμηθευτές κ.ά.). Αυτό που γίνεται είναι απαράδεκτο, πρέπει να αντιμετωπιστεί συνολικά απ’ όλους τους τοπικούς φορείς και θα επιδιώξουμε άμεσα συνάντηση με κυβερνητικούς αρμόδιους, ώστε να τερματιστεί αυτή η πολιτική των εταιριών που απαξιώνει τον τόπο μας και τις προοπτικές του», αναφέρει ο κ. Ηλιάδης.

Από τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε χθες η σοβαρότητα της βλάβης στο ιπτάμενο δελφίνι ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Φ., επιχειρείται η εξεύρεση άλλου υδροπτερύγου που θα αναλάβει την εξυπηρέτηση της γραμμής για όσο διάστημα χρειαστεί. Δε θεωρείται πιθανό, όμως, να επαναρχίσουν δρομολόγια, πριν την Πρωτοχρονιά.

ZENITH