Skip to main content

Πάγωμα τιμών και προσφορές ενόψει Πάσχα από την ΕΨΑ

«Πάγωμα» τιμών σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της που θα συνδυαστεί σε κάποιες κατηγορίες και με ειδικές προσφορές, ενόψει των εορτών του Πάσχα, περιλαμβάνει η φετινή τιμολογιακή πολιτική της Θεσσαλική
«Πάγωμα» τιμών σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της που θα συνδυαστεί σε κάποιες κατηγορίες και με ειδικές προσφορές, ενόψει των εορτών του Πάσχα, περιλαμβάνει η φετινή τιμολογιακή πολιτική της Θεσσαλικής βιομηχανίας παραγωγής αναψυκτικών και χυμών ΕΨΑ ΑΕ.

«Η κρίση έχει επηρεάσει όλο τον κλάδο και η αγορά γενικά θα είναι μάλλον πτωτική φέτος», αναφέρει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρίας κ. Π. Μίλης, αλλά σπεύδει να σημειώσει ότι στην περίπτωση της ΕΨΑ, το ό,τι οι καταναλωτές συνειδητά την αναζητούν, δίνει ένα πλεονέκτημα στην εταιρεία κι αυτό καταγράφεται και στο γεγονός ότι «οι απώλειες μας από την κρίση, είναι σε μονοψήφιο ποσοστό και σίγουρα όχι τόσο τραγικές όσον στον ανταγωνισμό».

Την περίοδο αυτή, εξάλλου, η επιχείρηση ολοκλήρωσε τη νέα γραμμή παραγωγής των γυάλινων φιαλών, η οποία της δίδει τη δυνατότητα να αυξήσει κατά 50% τη μέχρι τώρα δυναμικότητά της. Ταυτόχρονα με την επέκταση της παραγωγής ανανεώνεται και ο μηχανολογικός εξοπλισμός της μονάδας, μέσα από ένα επενδυτικό πρόγραμμα που κυμαίνεται στα περίπου 6 εκατ. ευρώ, στο σύνολό του.

Ενόψει του καλοκαιριού δε, η ΕΨΑ ετοιμάζεται να διαθέσει, δυναμικά, στην αγορά μια νέα συσκευασία του τσαγιού με ρόδι και βύσσινο, σε μπουκάλι τύπου ΡΕΤ, των 330 ml, καταργώντας την προηγούμενη των 500 ml, η οποία ήταν δύσχρηστη. Ανάλογη ενέργεια έχει γίνει, ήδη και κρίθηκε επιτυχημένη με τη λεμονάδα και την πορτοκαλάδα της εταιρίας.

Στα μελλοντικά σχέδια της επιχείρησης είναι η περαιτέρω επέκτασή της στην εγχώρια αγορά, όπου διαθέτει ήδη μερίδιο περίπου 3% στο κομμάτι των λευκών αναψυκτικών (πλήν σόδας, τόνικ και προϊόντων τύπου cola), μέσω αντιπροσώπων, αλλά και λιανεμπορικών επιχειρήσεων. Τελευταία επιτυχία για την ΕΨΑ η αποκλειστική συνεργασία με τη Μαρινόπουλος Καφέ, βάσει της οποίας τα προϊόντα της εταιρίας σερβίρονται σε όλα τα καταστήματα Starbucks στην Ελλάδα. Εκτός από την εγχώρια αγορά, εδώ και λίγα χρόνια η επιχείρηση εξάγει τα προϊόντα της και σε αγορές του εξωτερικού όπως η Αυστραλία, η Κύπρος, η Γερμανία και οι ΗΠΑ, όπου υπάρχει έντονο το στοιχείο της ομογένειας.

Όσον αφορά τέλος στα μεγέθη της ποτοποιίας, και για φέτος, παρά τις πιέσεις στην αγορά, ο κύκλος εργασιών αναμένεται να κυμανθεί στα επίπεδα των περίπου 11,5 εκ. Ευρώ.

ZENITH