Skip to main content

Παιχνίδια σε… κρίση

Με κύκλο εργασιών στα 15 εκ. ευρώ, αυξημένο κατά περίπου 4% έναντι των 14,4 εκ. ευρώ, της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι, «έκλεισε» το πρώτο εξάμηνο του 2010 η αλυσίδα εμπορίας παιχνιδιών Κου–Κου ΑΕ, η ο
Με κύκλο εργασιών στα 15 εκ. ευρώ, αυξημένο κατά περίπου 4% έναντι των 14,4 εκ. ευρώ, της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι, «έκλεισε» το πρώτο εξάμηνο του 2010 η αλυσίδα εμπορίας παιχνιδιών Κου–Κου ΑΕ, η οποία διαβλέπει πολύ δύσκολη χρονιά ακόμη και για τον κλάδο του παιχνιδιού.

«Το τελευταίο δίμηνο η αγορά συρρικνώνεται κι αυτό συμβαίνει όχι μόνο γιατί μειώνεται η ζήτηση από το μειωμένο εισόδημα των καταναλωτών, αλλά και εξαιτίας της περιορισμένης διαφημιστικής δαπάνης», εξηγεί ο κ. Όθων Πυλαρινός και προσθέτει με νόημα πως «δεν γνωρίζουμε πόσο βάθος έχει η τρύπα που πέφτουμε». Ο επικεφαλής της βορειοελλαδικής αλυσίδας εκτιμά πως το δεύτερο μισό του έτους θα είναι δυσκολότερο, καθώς θα αρχίσουν να διαφαίνονται στην τσέπη των Ελλήνων πολιτών τα αποτελέσματα των δημοσιονομικών μέτρων του πρώτου εξαμήνου. «Η αγορά είχε μάθει να λειτουργεί αναμένοντας το δώρο Χριστουγέννων. Τα χρήματα αυτά φέτος δεν θα υπάρχουν», είπε ο ίδιος και αφού θύμισε ότι στον τομέα του παιχνιδιού, σχεδόν ο μισός τζίρος του έτους γίνεται την περίοδο των χριστουγεννιάτικων εορτών, εξέφρασε φόβους ότι φέτος θα είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί ο στόχος της επιχείρησης για πωλήσεις 36-37 εκ. ευρώ, στο σύνολο της χρήσης.

Συνεπεία της ύφεσης στην ελληνική οικονομία εν τω μεταξύ, η Κου–Κου αποφάσισε να αναστείλει τα σχέδια για εισαγωγή της στην ΕΝΑ του ΧΑ, αλλά και για περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της, που σήμερα αριθμεί 42 καταστήματα στη Β. Ελλάδα, καθώς και ένα e-shop. Όσον αφορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, αν και μετρά μόλις 6 μήνες ζωής, έχει επιτύχει τζίρο πάνω από 100 χιλ. ευρώ, ενώ προσβλέπει σε σύνολο πωλήσεων άνω 250 χιλ. ευρώ, σε όλο το έτος. «Έχουμε πωλήσεις προς Έλληνες της Αυστραλίας και των ΗΠΑ, οι οποίοι αγόρασαν Μονόπολη για τη Θεσσαλονίκη, γιατί ήθελαν τα παιδιά τους να μάθουν τις οδούς της πόλης», σημειώνει ο κ. Πυλαρινός, για το e-shop της εταιρείας το οποίο διαθέτει 1.500 κωδικούς προϊόντων κι (έως σήμερα) 1.600 εγγεγραμμένα μέλη. Σε καθημερινή βάση, εξάλλου, το επισκέπτονται ηλεκτρονικά περί τους 700 χρήστες του διαδικτύου, που μπορούν να φθάσουν πάνω από 1.300 σε μέρες αιχμής. Το 70% των πωλήσεών του, δε, πραγματοποιείται στην περιοχή της Αττικής, όπου η επιχείρηση δεν έχει παρουσία με το φυσικό δίκτυο καταστημάτων της, το 20% στα νησιά του Αιγαίου και μόλις το 10% σε πελάτες από τη Βόρεια Ελλάδα.

ZENITH