Skip to main content

Παυλίδου: Να σταματήσουμε να δίνουμε στους φοιτητές χαρτιά χωρίς αντίκρισμα

Τι ανέφερε σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις στην παιδεία και τις προοπτικές ανάπτυξης της πόλης η υποψήφια βουλευτής με το Ποτάμι στην Α' Θεσσαλονίκης Νιόβη Παυλίδου.

Την ανάγκη προώθησης τολμηρών μεταρρυθμίσεων στον ευαίσθητο τομέα της παιδείας και κυρίως τη χάραξη μίας μακροχρόνιας εθνικής στρατηγικής η οποία θα λειτουργεί μέσα στη λογική της ευρωπαϊκής ένωσης και  δεν θα μεταβάλλεται από τον εκάστοτε υπουργό παιδείας τόνισε σε συνέντευξή της στο “Ράδιο Θεσσαλονίκη” η υποψήφια βουλευτής με το Ποτάμι στην Α' Θεσσαλονίκης Νιόβη Παυλίδου.

“Θα πρέπει να τολμήσουμε, για να σταματήσουμε να δίνουμε στους φοιτητές μας “χαρτιά” χωρίς αντίκρισμα” είπε χαρακτηριστικά η κα Παυλίδου.

“Απαιτείται μία μεγάλη αλλαγή στα προγράμματα σπουδών των ΑΕΙ γιατί, μέχρι σήμερα, υπήρξαν αντιστάσεις από διάφορα κατεστημένα ενώ, λόγω ιδεοληψιών ως προς την επιχειρηματικότητα, τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα λειτούργησαν “ξεκομμένα” από την κοινωνία”.

Παράλληλα η κα Παυλίδου εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε το Ποτάμι τονίζοντας ότι “πρόκειται για έναν χώρο χωρίς αγκυλώσεις και στερεότυπα”.

“Από τις επαφές μου με τους πολίτες διαπιστώνω ότι σε πολλά θέματα βρίσκονται πολύ πιο μπροστά από το πολιτικό προσωπικό” υπογράμμισε η κα Παυλίδου προσθέτοντας ότι ο κόσμος έχει αποδείξει πως απαιτεί πλέον από τους πολιτικούς ένα ξεκάθαρο στίγμα ζωής, με επαγγελματική ενασχόληση, κοινωνική δραστηριότητα και καθαρό πολιτικό λόγο.

Σε χθεσινή της συνέντευξη εξάλλου στον τηλεοπτικό σταθμό Europe One η υποψήφια βουλευτής με το Ποτάμι στην Α' Θεσσαλονίκης Νιόβη Παυλίδου αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση του επιστημονικού προσωπικού που διαθέτει και στην ανάγκη ανάδειξης ενός καινοτομικού πρωτογενούς τομέα, με σύγχρονη αντίληψη.

Ακόμη επισήμανε ότι θα πρέπει να υπάρξει επέκταση των υποδομών και των συνδυαστικών μεταφορών και να αναπτυχθούν εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τουριστικό τομέα.

ZENITH