Skip to main content

Πέντε νέα σχολεία στη Θεσσαλονίκη

Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η σχολική στέγη, επεσήμανε ο υφυπουργός Παιδείας, Γιάννης Πανάρετος, έπειτα από τα εγκαίνια των σχολείων.
Τα εγκαίνια πέντε νέων σχολείων στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε ο υφυπουργός Παιδείας, Γιάννης Πανάρετος, συνοδευόμενος από το νέο διευθυντή της περιφέρειας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κεντρικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρτσιώτη και τους προϊσταμένους των διευθύνσεων εκπαίδευσης.

Ο κ. Πανάρετος εγκαινίασε το 18ο Δημοτικό και το 20ό Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, το Γυμνάσιο Πεύκων, το 7ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης και το 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου. Σε δηλώσεις του επεσήμανε ότι η σχολική στέγη αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και ήταν από τα βασικά σημεία συζήτησης σε σύσκεψη που έγινε υπό τον πρωθυπουργό με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Το 18ο Δημοτικό και το 20ό Νηπιαγωγείο κατασκεύασε ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων μετά από παραχώρηση οικοπέδων από το δήμο. Όπως ανέφερε στα εγκαίνια ο διευθυντής του δημοτικού, τα δύο σχολεία, αν και καινούρια, δεν διαθέτουν προαύλιο χώρο για αθλοπαιδιές των μαθητών (μόλις 30 και 20 τ.μ. το καθένα), ενώ η αίθουσα ηλεκτρονικών υπολογιστών που διαθέτει το δημοτικό δεν λειτουργεί, καθώς δεν υπάρχουν υπολογιστές.

Στο Γυμνάσιο Πεύκων ο διευθυντής του σχολείου δήλωσε ότι υπάρχει άμεση ανάγκη από το επόμενο σχολικό έτος να λειτουργήσει και δεύτερο γυμνάσιο, καθώς το νέο διδακτήριο έχει ήδη υπερκαλυφθεί. Ήδη φοιτούν σε αυτό 500 μαθητές και σύμφωνα με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στον αύλειο χώρο του σχολείου κατασκευάστηκαν τέσσερις επιπλέον αίθουσες διδασκαλίας για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών, ενώ κοινόχρηστοι χώροι μετατράπηκαν σε τάξεις.

Ο υφυπουργός άκουσε τις απόψεις των μαθητών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις σκέψεις τους για να καταστεί το σχολείο ένας ευχάριστος χώρος μάθησης, ενώ συζήτησε με τους εκπαιδευτικούς ζητήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως τα αναλυτικά προγράμματα, το πολλαπλό βιβλίο κ.ά.

Ο κ. Πανάρετος εξέφρασε την πρόθεση του υπουργείου για ένα νέο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι δεν θα απευθύνονται στην κεντρική διοίκηση, αλλά θα υποβάλλουν αιτήσεις απευθείας στα σχολεία που υπάρχουν κενά, με τη δέσμευση να υπηρετούν σε αυτά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αντίστοιχα, οι μετακινήσεις τους θα γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες των σχολείων.

ZENITH