Skip to main content

Praktiker Θεσσαλονίκης: Εξυπηρέτησε 14 εκατ. καταναλωτές σε 20 χρόνια

Στα 20 χρόνια παρουσία της στη Θεσσαλονίκη η Praktiker Hellas έχει εξυπηρετήσει 14 εκατ. πελάτες και έχει καταβάλει σε εργοδοτικές εισφορές 11 εκατ. ευρώ.

Είκοσι χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει το Φεβρουάριο το πολυκατάστημα Praktiker της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στην οδό Μαρίνου Αντύπα, στα ανατολικά της πόλης. Μια εικοσαετία που σαφώς άλλαξε τον τρόπο που οι καταναλωτές σκέφτονται το «κάντο μόνος σου». Μια περίοδος που σημαδεύτηκε από την πυρκαγιά του Ιουλίου του 2007, που το κατέστρεψε εντελώς και η επανακατασκευή του κόστισε αρκετά εκατομμύρια ευρώ.

Με αφορμή τα γενέθλια η φυσική ηγεσία της Praktiker Hellas βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη για να γιορτάσει, αλλά και για να αποκαλύψει κάποια από τα σχέδια της εταιρείας.

Κατ’ αρχήν η εταιρεία αν και σκέφτεται την προοπτική της δημιουργίας δεύτερου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη –προς τα δυτικά- δεν συμπεριλαμβάνει το σχέδιο στις άμεσες προτεραιότητες της. Ίσως μετά από ένα, πιθανότατα σε δύο χρόνια το σχέδιο να μπει σε εφαρμογή, αναλόγως με την πορεία της οικονομίας, άρα και των οικοδομικών δραστηριοτήτων. Μέχρι τότε θα συνεχίσει να εμπλουτίζει και να ανανεώνει τη γκάμα των προϊόντων –σήμερα στα 10.000 τετρ. μέτρα χώρων πωλήσεων υπάρχουν 45.000 κωδικοί. Άλλωστε η διοίκηση εκτιμά ότι η ποικιλία, σε συνδυασμό με τις καλές τιμές και το servise, συνιστά το απόλυτο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, που προέρχεται τόσο από τα άλλα μεγάλα πολυκαταστήματα που υπάρχουν, όσο και από τα πάρα πολλά μικρά εξειδικευμένα μαγαζιά, που λειτουργούν σε κάθε γειτονιά.

Στα 20 χρόνια παρουσία της στη Θεσσαλονίκη η Praktiker Hellas έχει εξυπηρετήσει 14 εκατ. πελάτες και έχει καταβάλει σε εργοδοτικές εισφορές 11 εκατ. ευρώ.  

Το 2014 τα 14 Praktiker της χώρας πραγματοποίησαν τζίρο 165 εκατ. ευρώ. Η καλύτερη χρονιά της εταιρίας στην Ελλάδα ήταν το 2007, όταν με εννέα καταστήματα πραγματοποίησε πωλήσεις 295 εκατ. ευρώ. Οι εργαζόμενοι της εταιρίας είναι σήμερα 1300, εκ των οποίων οι 130 δουλεύουν στη Θεσσαλονίκη, ενώ από το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει το 85% είτε είναι ελληνικά, είτε αγοράζονται από Έλληνες αντιπροσώπους ξένων εταιριών. Η εταιρία δίνει μεγάλη σημασία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις (e-shop), οι οποίες αν και σήμερα αντιπροσωπεύουν το 1,5% των συνολικών πωλήσεων ενισχύονται διαρκώς, όπως επίσης και σε πωλήσεις b2b, οι οποίες επίσης αντιπροσωπεύουν μικρό ποσοστό, αλλά –όπως λέει η διοίκηση- «δεν αφήνουμε τίποτα να πέσει κάτω». 

ZENITH