Skip to main content

Σε Βαλκάνια και Κρήτη επεκτείνεται η Κου Κου

Τα σχέδια της εταιρίας παρουσίασε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κου Κου, κ.Πυλαρινός στη διάρκεια επίσημου δείπνου με την ευκαιρία της λειτουργίας του 40ού καταστήματός της.
Την επέκτασή της στην αγορά των Βαλκανίων σχεδιάζει η αλυσίδα παιδικών παιχνιδιών και ειδών μπε μπε Κου Κου, η οποία για το 2010 θέτει ως στόχο την κάθοδό της στην αγορά της Κρήτης και τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε Πελοπόννησο, Βόλο και ενδεχομένως και τα Ιωάννινα. Τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της εταιρίας παρουσίασε χθες το βράδυ ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κου Κου, Όθων Πυλαρινός στη διάρκεια εκδήλωσης στη Θεσσαλονίκη με την ευκαιρία της λειτουργίας του 40ού καταστήματός της.

Συγκεκριμένα, όπως τόνισε ο κ. Πυλαρινός, με στόχο την ανάπτυξή της εκτός συνόρων η εταιρία έχει σε εξέλιξη έρευνα αγοράς στις πόλεις των Βαλκανίων. Παράλληλα, η εταιρία θα δώσει έμφαση στη βελτίωση του μικτού κέρδους με τη μεγαλύτερη συμμετοχή των εισαγωγών, καθώς και στην εσωτερική αναδιάρθρωση με επενδύσεις στις αποθήκες και στο πληροφοριακό σύστημα για την καλύτερη διαχείριση του δικτύου. Εξάλλου, υπό διερεύνηση βρίσκεται και η προοπτική μετατροπής των κεντρικών εγκαταστάσεών της συνολικής επιφάνειας 12.000 τμ στη Σταυρούπολη σε πολυκατάστημα.

Οι συνολικές επενδύσεις, που υλοποίησε η Κου Κου από την ίδρυσή της το 1992 μέχρι σήμερα, ανέρχονται σε 16 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Πυλαρινό, το 2008 οι επενδύσεις ανήλθαν σε 1,82 εκατ. ευρώ και το 2009 σε 2,1 εκατ. ευρώ και κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρίας.

Κατά την ομιλία του σε επίσημο δείπνο στο ξενοδοχείο Μακεδονία Palace ο κ. Πυλαρινός ανέφερε ότι το 2009 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας θα ξεπεράσει τα 36 εκατ. ευρώ, ενώ το 2010 με την ωρίμανση των καταστημάτων που λειτούργησαν το 2009 η Κου Κου θα ξεπεράσει τα 41-42 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη το 2009 θα ανέλθουν σε 3,1 εκατ. ευρώ, ενώ το 2010 θα διαμορφωθούν σε 4 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Πυλαρινός υπογράμμισε ότι το brand name Κου Κου έχει, ήδη, τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από το καταναλωτικό κοινό της Βόρειας Ελλάδας, όπου άλλωστε είναι και η έδρα της εταιρίας. Όμως, σημαντικές είναι και οι πωλήσεις που καταγράφονται στα 40 καταστήματα, που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα, από την Ορεστιάδα έως την Πάτρα και στα νησιά Μυτιλήνη, Χίο, Ρόδο και Σύρο.

Στόχος της εταιρίας είναι η δημιουργία καταστημάτων φιλικών προς τον καταναλωτή, ο οποίος γνωρίζει ότι μπορεί να βρει σ΄ αυτά επώνυμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και να απολαύσει υψηλού επιπέδου προσωπική εξυπηρέτηση.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο πολυδιάστατο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, στο οποίο η Κου Κου έχει ενσωματώσει τις βασικές αρχές και αξίες της, που έχουν ως απώτερο στόχο να κάνουν τα παιδιά και τους γονείς τους φορείς κοινωνικής προσφοράς.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Πυλαρινός ανακοίνωσε την «υιοθεσία» της Ελληνικής Εταιρίας για τη Σκλήρυνση κατά Πλάκας, στην οποία θα διατεθεί κατά το 2010 ένα μέρος των πωλήσεων συγκεκριμένων ειδών.

ZENITH