Οι περισσότερες καταγγελίες που δέχθηκε το ΚΕΠΚΑ αφορούσαν τις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, τα ελαττωματικά προϊόντα και τα παράπονα για γνωστή γαλακτοβιομηχανία
Πάνω από 11.700 παράπονα και καταγγελίες δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) το 2009.
Από τις 11.766 καταγγελίες οι πολίτες πήραν αποζημιώσεις που έφτασαν τα 423.000 ευρώ, δηλαδή 80,73% αύξηση των πληρωμών σε σχέση με το 2008 . Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν τις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (18%), τα ελαττωματικά προϊόντα (15,98%) και τα παράπονα για γνωστή γαλακτοβιομηχανία (15,41%).
Τα περισσότερα χρήματα για αποζημιώσεις δόθηκαν για αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων (124.000) και για ακυρώσεις συμβολαίων από ινστιτούτα αδυνατίσματος κα γυμναστήρια (112.000).
Από τις 11.766 καταγγελίες οι πολίτες πήραν αποζημιώσεις που έφτασαν τα 423.000 ευρώ, δηλαδή 80,73% αύξηση των πληρωμών σε σχέση με το 2008 . Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν τις υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (18%), τα ελαττωματικά προϊόντα (15,98%) και τα παράπονα για γνωστή γαλακτοβιομηχανία (15,41%).
Τα περισσότερα χρήματα για αποζημιώσεις δόθηκαν για αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων (124.000) και για ακυρώσεις συμβολαίων από ινστιτούτα αδυνατίσματος κα γυμναστήρια (112.000).