Skip to main content

Σύντομα ο νέος εμπορικός χώρος στη Στοά Χιρς

Η Στοά Χιρς, ένα κτίριο-σύμβολο για τη Θεσσαλονίκη, μετά από εργασίες τεσσάρων ετών θα ανοίξει και πάλι τις πύλες της στο τέλος Αυγούστου. Στον εμπορικό χώρο θα στεγάζονται σε συνολική επιφάνεια 12.00
Το αντίπαλο δέος στα εμπορικά κέντρα της Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης και σημείο αναφοράς για το κέντρο της πόλης αναμένεται να αποτελέσει ο νέος εμπορικός χώρος της Στοάς Χιρς, που προβλέπεται να ανοίξει τις πύλες του στο τέλος Αυγούστου. Στον εμπορικό χώρο θα στεγάζονται σε συνολική επιφάνεια 12.000 τμ και σε εννέα επίπεδα τα πολυκαταστήματα Notos Galleries και τα πολυκαταστήματα ψυχαγωγίας Public.

Η Στοά Χιρς, ένα κτίριο-σύμβολο για τη Θεσσαλονίκη, μετά από εργασίες τεσσάρων ετών αναδιαμορφώθηκε ολοκληρωτικά στο εσωτερικό της διατηρώντας την κλασσικιστική της όψη επί της οδού Τσιμισκή. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών ανέγερσης τουπολυκαταστήματος Public αποκαλύφθηκε μέρος του πρώτου οχυρωματικούέργου που έγινε στα ρωμαϊκά χρόνια, το οποίο και θα αναδειχθεί μέσα σεστεγανοποιημένο χώρο με γυάλινη οροφή. Το αναμορφωμένο κτίριο της Στοάς Χιρς θα περιλαμβάνει και πάρκινγκ 130θέσεων στον πέμπτο και έκτο όροφο, καθώς και χώρους καφέ και εστίασηςστον ημιόροφο.

Το ακίνητο της Στοάς Χιρς περιήλθε στη Notos Com Συμμετοχές το Μάιο του 2005 μετά από διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ιδιοκτήτρια, Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης. Στην παρούσα φάση, τα συνεργεία δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς, ώστε να παραδώσουν το έργο μέσα στις ημερομηνίες που έχουν θέσει οι δυο εταιρείες. Όπως γνωστοποίησε στο πλαίσιο ξενάγησης δημοσιογράφων στους χώρους της Στοάς Χιρς ο διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Notos Com, κ. Νίκος Αϊδίνης, το ύψος της επένδυσης για την αναμόρφωση της Στοάς Χιρς ανήλθε σε 30 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Αϊδίνης τόνισε ότι το Notos Galleries έχει κλείσει συμφωνίες με εταιρείες για 100 Corners όπου θα έχουν παρουσία περί τα 300 brands. Στα πέντε επίπεδα της Notos Galleries θα παρουσιάζονται πλήρεις προτάσεις μόδας και ομορφιάς για τη γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί. Στόχος του πουκαταστήματος είναι να γίνει ο προορισμός αγορών για όλη την Ελλάδα, παρέχοντας στο καταναλωτικό κοινό τη μεγαλύτερη ποικιλία σε ρούχα, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ και καλλυντικά. Το νέο notosgalleries στη Στοά Χιρς έρχεται μετά από 77 χρόνια παρουσίας στη Θεσσαλονίκη να αντικαταστήσει το προηγούμενο πολυκατάστημα στη γωνία των οδών Κομνηνών και Τσιμισκή.

Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι το πολυκατάστημα της Θεσσαλονίκης θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα του ομίλου στην Ελλάδα και θα αντιπροσωπεύει ποσοστό μεγαλύτερο του 30% στον συνολικό τζίρο. «Στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης θα εφαρμόσουμε πρωτοποριακά συστήματα εξυπηρέτησης του πολίτη», σημείωσε ο κ. Αϊδίνης. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν ανησυχεί για τις επιπτώσεις της κρίσης, καθώς η Στοά Χιρς αποτελεί μια μακροχρόνια επένδυση. Εξάλλου, υπογράμμισε ότι η προσπάθεια των Notos Galleries στην Αθήνα με τίτλο «Στηρίζουμε τους Έλληνες» έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αυξήσει το μερίδιό της σε μια περίοδο που η αγορά υποχωρεί. «Υπολογίζουμε ότι η αγορά λιανικής υποχώρησε κατά 25% το α΄εξάμηνο του 2010, ενώ εμείς διατηρήσαμε τους τζίρους των τελευταίων ετών», διευκρίνισε.

Το δεύτερο Public στη Θεσσαλονίκη

Το Public της Στοάς Χιρς θα αποτελέσει το 10ο κατάστημα της αλυσίδας στην Ελλάδα και το δεύτερο στη Θεσσαλονίκη και θα αναπτυχθεί σε μια επιφάνεια 3.000 τμ (800 τμ ισόγειο και 2.200 υπόγειο). Στόχος της Public, όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ρόμπυ Μπουρλάς, είναι να αριθμεί 20 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2012.

Για αυτόν τον σκοπό η εταιρεία πραγματοποιεί έρευνα αγοράς σε Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο, Ρόδο, Κέρκυρα, ενώ επιδιώκει να ανοίξει ακόμη δυο καταστήματα στην Κύπρο, σε Πάφο και Λάρνακα. Ο κ. Μπουρλάς επεσήμανε ότι το πρώτο κατάστημα της Public στη Θεσσαλονίκη, που λειτουργεί στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, αντιστέκεται στη γενικότερη μείωση των λιανικών πωλήσεων και κινείται στα ίδια επίπεδα από πλευράς πωλήσεων σε σχέση με πέρσι.

ZENITH