Skip to main content

Την ανάθεση όλων των μελετών στην Εγνατία Οδό ζητά ο νομάρχης Δράμας

Τους σκοπέλους της ελληνικής γραφειοκρατίας και τις καθυστερήσεις για την υλοποίηση άκρως απαραίτητων οδικών έργων στο νομό Δράμας επιχειρεί να προσπεράσει ο νομάρχης της περιοχής Κωνσταντίνος Ευμοιρί
Τους σκοπέλους της ελληνικής γραφειοκρατίας και τις καθυστερήσεις για την υλοποίηση άκρως απαραίτητων οδικών έργων στο νομό Δράμας επιχειρεί να προσπεράσει ο νομάρχης Δράμας Κωνσταντίνος Ευμοιρίδης, ζητώντας με επιστολή του από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη την ανάθεση της διαχείρισης όλων των μελετών που εκκρεμούν στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ.

Ο κ. Μαγκριώτης είχε επισκεφθεί το νομό Δράμας πριν από ενάμιση μήνα, είχε ενημερωθεί διεξοδικά από το Νομάρχη κι άλλους παράγοντες της περιοχής για τα έργα που έχουν προγραμματιστεί και υποσχέθηκε ταχύτερη διεκπεραίωση των εκκρεμοτήτων.  Τα κυριότερα έργα αφορούν στη σύνδεση της Δράμας μέσω σύγχρονων οδικών αξόνων με την Καβάλα, την Ξάνθη, τις Σέρρες και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και τον άξονα ελληνοβουλγαρικά σύνορα (Τελωνείο Εξοχής) – Δράμα.  Παρών στην ενημερωτική σύσκεψη, που έγινε στη Δράμα στις 27 Οκτωβρίου, ήταν και ο πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ, Απόστολος Γούλας.

Ο κ. Ευμοιρίδης επικαλείται την εμπειρία, την τεχνογνωσία και την αποτελεσματικότητα της εταιρίας και κάνει έκκληση στον υφυπουργό να αναθέσει τη διαχείριση του συνόλου των μελετών, που αφορούν στα οδικά έργα στο νομό Δράμας, στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ, προκειμένου να μην υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις.

Η νομαρχία Δράμας στην προσπάθειά της να άρει την απομόνωση του νομού έχει επιτύχει την ένταξη σε διάφορα προγράμματα μελετών για το βασικότερο και καθοριστικής σημασίας οδικό άξονα ανάπτυξης του Νομού, αυτόν της Δράμας – Αμφίπολης (σύνδεση με Εγνατία Οδό).

Για το σκοπό αυτό σήμερα συντάσσονται οι κάτωθι μελέτες τμημάτων του δρόμου αυτού:
1) Τμήμα μήκους 3,5 χλμ. από Δράμα μέχρι ΚΕΓΕ, από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Δράμας.
2) Τμήμα μήκους 9 χλμ από ΚΕΓΕ έως όρια νομού Δράμας, από τη Διεύθυνση ΣΕ της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
3) Τμήμα μήκους 29 χλμ από όρια Νομού Δράμας έως διασταύρωση προς Δραβίσκο, από τη ΔΜΕΟ του ΥΠΕΧΩΔΕ.
4) Τελευταίο τμήμα 8 χλμ, από τη ΔΣΕ της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Όλες αυτές οι μελέτες εκτός της τελευταίας έχουν την διατομή ΟΜΟΕ ΑΙΙ β4ν (αυτοκινητόδρομος με 4 λωρίδες κυκλοφορίας και νησίδα).

«Με τα παραπάνω γίνεται κατανοητό ότι για ένα δρόμο με συνολικό μήκος 50 χλμ περίπου εμπλέκονται τέσσερις διαφορετικές υπηρεσίες, εκ των οποίων η μία (κυριότερη) είναι στην Αθήνα και εκ των πραγμάτων υπάρχει μία προφανής δυστοκία στην ομαλή ροή των μελετών. Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι, εάν η διαχείριση των μελετών αυτών γίνει από μία και μόνο υπηρεσία, θα υπάρξει καλύτερος συντονισμός και διοίκηση των έργων με οικονομία χρόνου, χρηματικών πόρων και λήψη σωστότερων οικονομοτεχνικών αποφάσεων», επισημαίνεται στην επιστολή.

ZENITH