Skip to main content

Την πλατφόρμα eFront υιοθέτησε ο νορβηγικός Telenor

To eLearning portal της Telenor θα είναι ο επίσημος κόμβος εκμάθησης των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας στη Νορβηγία και εκτιμάται ότι θα υποστηρίξει πάνω από 100.000 χρήστες.
Την πλατφόρμα eFront υιοθέτησε ο παγκοσμίου εμβέλειας νορβηγικός πολυεθνικός οργανισμός τηλεπικοινωνιών Telenor, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του eLearning portal που διαθέτει. To eLearning portal της Telenor θα είναι ο επίσημος κόμβος εκμάθησης των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας στη Νορβηγία και εκτιμάται ότι θα υποστηρίξει πάνω από 100.000 χρήστες στις εκατοντάδες επιχειρήσεις-συνδρομητές της ανά τη χώρα.

Το eFront υιοθετήθηκε από την Telenor με ένα μοναδικό interface, έτσι ώστε να είναι εικαστικά συμβατό με το εταιρικό προφίλ της εταιρείας και με υφιστάμενες εφαρμογές της, και ταυτόχρονα να παρέχει τη λύση Single Sign-On, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Η υλοποίηση του project ολοκληρώθηκε από την εταιρεία New Learning, μεταπωλητή του eFront στη Νορβηγία, η οποία αξιοποίησε τις μεγάλες τεχνολογικές δυνατότητες της πλατφόρμας eFront.
Παράλληλα, με γρήγορους ρυθμούς εξελίσσεται η επέκταση του διεθνούς δικτύου VAR Partners της ΕΠΙΓΝΩΣΙΣ, εταιρείας μέλους του ομίλου επιχειρήσεων πληροφορικής Virtual Trip, για την προώθηση της πλατφόρμας e-learning, eFront.

Μετά τις νέες αυτές συμφωνίες το eFront διανέμεται σε 19 χώρες μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ ο Καναδάς, και οι αγορές της Αργεντινής, του Μεξικού, της Αυστραλίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Δανίας, της Ρωσίας, της Πολωνίας, της Ινδίας, της Σιγκαπούρης, της Αιγύπτου και της Ελλάδας.

ZENITH