Skip to main content

Έλαμψε η Θεσσαλονίκη στα μάτια αθηναϊκών ΜΜΕ και opinion leaders

Το πρόγραμμα του ταξιδιού οργανώθηκε με σκοπό να αποτυπώσει με τον δημιουργικότερο τρόπο το μωσαϊκό εμπειριών που δύναται να προσφέρει η Θεσσαλονίκη.

Για ένα τριήμερο και συγκεκριμένα από τις 11 έως τις 13 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε ταξίδι επίδειξης (demonstration tour) των πολιτιστικών τουριστικών πόρων και μνημείων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης, στο οποίο συμμετείχαν Αθηναίοι επιλεγμένοι δημοσιογράφοι και opinion leaders.

Το ταξίδι οργανώθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος E-Tourism του Interreg Greece – Bulgaria «Event organization Demonstration Tours for tourism stakeholders, magazines and tour operators» για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, από τη διαφημιστική εταιρεία «The Creatives».
 
Στο ταξίδι συμμετείχαν δημοσιογράφοι από ΜΜΕ της πρωτεύουσας καθώς και διαμορφωτές γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας έτσι το προϊόν της Θεσσαλονίκης με ποικίλους τρόπους, μέσω δημοσιευμάτων στα συνεργαζόμενα Μ.Μ.Ε. και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το πρόγραμμα του ταξιδιού οργανώθηκε με σκοπό να αποτυπώσει με τον δημιουργικότερο τρόπο το μωσαϊκό εμπειριών που δύναται να προσφέρει η Θεσσαλονίκη στους επισκέπτες της. Οι εμπειρίες περιλάμβαναν επίσκεψη στη νέα έκθεση του Αρχαιολογικού Μουσείου, περιπατητική διαδρομή στους γνωστούς πεζόδρομους του κέντρου της πόλης, επίσκεψη σε εστιατόρια που διακρίνονται για τις δημοφιλείς τοπικές τους γεύσεις, εκδρομή με σκάφος στον Θερμαϊκό κόλπο, ιδιωτικό δείπνο με πιάτα εμπνευσμένα από την παράδοση της Θεσσαλονίκης υπό την επιμέλεια του σεφ Γιάννου Σδούγκα, εμπειρία περιποίησης και ευεξίας, καθώς και επίσκεψη στο Κτήμα Γεροβασιλείου για ξενάγηση και οινογνωσία την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού.

 

ZENITH